بررسی «سربازان بین‌الملل» و «سینمای 99 درصدی» در نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از عمارفیلم؛ نشست این هفته فیلمسازان جوان سینمای انقلاب با حضور جمعی از اکران‌کنندگان سراسر کشور با اکران و بررسی انیمیشن «سربازان بین‌الملل» و مستند «سینمای 99 درصدی» برگزار می‌شود.

انیمیشن «سربازان بین‌الملل» به کارگردانی عباس عسکری، داستان گروهی از سربازان است که برای نجات دنیا توسط سران کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل می‌شود.

در این مجموعه که در 10 قسمت 5 دقیقه‌ای تولید شده است موضوعات سیاسی روز دنیا در قالب طنز مطرح می‌شود؛ پهپادهای آمریکایی به دام افتاده در تور اطلاعاتی ایران، بحران‌های اقتصادی جهان، بحران سوریه و پیش بینی‌های نوسترآداموس از جمله موضوعات این انیمیشن هستند.

مستند «سینمای 99 درصدی» نیز اتفاق جالبی که در جریان برگزاری اکران‌های مردمی جشنواره عمار در روستای معزآباد فارس افتاده را به زیبایی روایت کرده است.

در این نشست که با حضور فرهاد امین‌زاده تهیه کننده انیمیشن «سربازان بین الملل» و تورج کلانتری، کارگردان مستند «سینمای 99 درصدی» برگزار می‌شود، تعدادی از اکران‌کنندگان فعال سراسر کشور، تجربیات و خاطرات خود را از اکران آثار جشنواره بیان می‌کنند.

نشست فیلم‌سازان جوان سینمای انقلاب پنجشنبه‌ 6 شهریورماه، از ساعت 16 در محل حسینیه هنر به آدرس تهران، خیابان 16 آذر، رو به‌روی خیابان پورسینا، پلاک 60 برگزار می‌شود و طبق روال، این نشست‌ به صورت مستقیم از طریق سایت ammarfilm.ir پخش می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان نیز آزاد است.

انتهای پیام/س

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *