بررسی راهکارهای همکاری مشترک جامعة المرتضی با مرکز تحقیق و اطلاعات اسلامی

مرکز-تحقیقبه گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعه المرتضی علیه‌السلام، جلسه بررسی راهکارهای همکاری مشترک جامعه المرتضی با مرکز تحقیق و اطلاعات اسلامی برگزار شد.

در این دیدار که با حضور مسئولین مرکز تحقیق و اطلاعات اسلامی آقایان دکتر صفوی، دکتر ادریسی، حجت‌الاسلام دکتر طارمی با ریاست و مدیریت جامعة المرتضی علیه‌السلام حجت‌الاسلام زاد هوش و حجت‌الاسلام داودی برگزار شد راه‌کارهای همکاری مشترک دو مرکز در راستای فعالیت‌های تبلیغی در عرصه بین‌الملل موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار، مسئول مرکز تحقیق و اطلاعات اسلامی گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه داد.وی گفت: تمرکز اصلی مرکز تحقیق و اطلاعات اسلامی بر انگلستان و شناسایی مسلمانان انگلیسی و محیط‌شناسی انگلیسی است.

دکتر صفوی در تبیین فعالیت های مرکز تحقیق گفت: این مرکز از بین دانشجویان متدین طی مصاحبه و آزمون افراد واجد شرایط را انتخاب و برای فعالیت‌های بین‌المللی آموزش می‌دهد و ازجمله فعالیت‌های این مرکز انتشار مجلاتی با عنوان اسلام در نگاه غرب و جوان مسلمان در انگلیس و تولید برنامه‌های پاسخ به شبهات گفتگو محور  ازجمله راه مستقیم و سبک زندگی اسلامی به زبان انگلیسی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *