اقلیم شناس برجسته سازمان ناسا از جامعه المرتضی (ع) بازدید کرد.

سازمان ناسا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام ،مهندس مایکل کامبریت ( Mishel Comberiate) معروف به ناسا مایک ( NASAMIKE) اقلیم شناس برجسته سازمان سازمان ناسا  که سابقه چهل و چهار سال همکاری با این سازمان را دارد و به هفتاد و پنج کشور سفر کرده است طی سفری دو روزه به ایران با حضور در جامعه المرتضی (ع) با مسئولین این نهاد علمی – فرهنگی در باره مسائل مربوط به خداشناسی به گفتگو نشست.

وی که افتخارات علمی و عملی زیادی در کارنامه خود دارد و نامش هم اکنون بر روی یکی از ماهواره های امریکایی بر روی کره ماه قرار گرفته اظهار داشت: جهانی با این شگفتی و انسانی با این پیچیدگی نمی تواند خالق حکیمی نداشته باشد.

وی افزود دی ان ای DNA که ریز ترین بخش موجود زنده است و دارای برنامه ای پیچیده میباشد چگونه ما بگوییم این برنامه پیچیده نیازی به برنامه نویس ندارد ؟!

اعجاز علمی قرآن بویژه در خصوص هوا و فضا

در این گفتگوی چند ساعته که با حضور آقای دکتر شجاعی همراه بود آقای زادهوش رئیس جامعه المرتضی ع توجه مهندس را به اعجاز علمی قرآن بویژه در خصوص هوا و فضا جلب کرد و با طرح آیه ای از سوره یس که می فرماید:… و الشمس تجری لمستقر لها. ( خورشید در جریان حرکت بسوی قرارگاهی است که برای آن تعیین شده.) از وی خواست مطالعات خود را به این بخش از قرآن کریم تعمیم دهد.

حجه الاسلام و المسلمین آقای داودی مدیر جامعه المرتضی ع نیز با استناد به گزارش اولین فردی که پا به کره ماه گذاشته – بنام آرم استرانگ – در خصوص خط موجود گرداگرد کره ماه که حکایت از دو نیم شدن آن در گذشته میکند به دو حادثه مهم ردالشمس و شق القمر از معجزات حضرت رسول اکرم ص اشاره کرد.

در پایان این گفتگوی چند ساعته آقای مایک یکی از وسایل قابل استفاده در سفرهای فضایی را هدیه کرد و جامعه المرتضی نیز یکی از صنایع دستی و هنرهای نفیس ایرانی را به وی اهدا نمود.

مایک که معلوم است اعتنایی به سیاست های استکباری کشور متبوع خودش امریکا ندارد اظهار داشت قصد دارد به کشور کره شمالی هم سفر کند.( انجام مصاحبه از خبرگزاری حوزه)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *