اروپا ریشه فعالیت‎های افراطی است

IMAGE635513103346632172

مسؤول حرکت اسلامی پاکستان و سرپرست متحده علمای محاذ راولپندی در دیدار با محمد اکبری مسؤول خانه فرهنگ ایران در راولپندی پاکستان بر ضرورت ایجاد آرامش در سطح جامعه اسلامی تاکید کردند.
مسؤول حرکت اسلامی پاکستان با ابراز بیزاری از گروه های تندرو در جامعه پاکستان نیز ریشه حرکت این گروه ها را در اروپا بیان و تلاش مجموعه خود را در جهت رفع هر گونه تندروی و ایجاد آرامش در سطح جامعه اسلامی مطرح کرد.

وی سرلوحه قراردادن افکار و عقاید محمدعلی جناح و محمد اقبال لاهوری را جهت پیشرفت جامعه اسلامی پاکستان ضروری دانست و افزود: از متخصصان و دانشجویانی که اقبال شناسی را برای پایان نامه دکترای خود انتخاب کنند، چه در دانشگاه های ایران و چه در دانشگاه های پاکستان حمایت خواهد شد.

اکبری نیز با استقبال از ارتباط هرچه بیشتر بین نهادهای فرهنگی ایران و پاکستان، توسعه فرهنگی دو کشور را با نزدیکی و همکاری این نهاد ها سهل الوصول تر دانست.

وی با تأکید بر قرار گرفتن وحدت عمومی در جوامع اظهار کرد: وحدت عمومی جامعه از مهم ترین مباحثی است که باید تلاش شود تا تمامی گروه ها، بزرگان، علما و دانشمندان در تحقق آن تلاش و و در اولویت اول خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این فرصت وجود دارد که به صورت سازماندهی شده از ابزار رسانه ای و رسانه های جمعی استفاده شود.(رسا)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *