معرفی راهبردهای آموزشی و تبلیغی

112

راهبردهای آموزشی:
1)    شناسايي و بهره¬مندي از اساتید مجرب و خبرگان تعليم و تربيت مبلغ از سراسر دنيا
2)     شناسايي و بهره¬مندي از اساتید و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل یا فعالیت های علمی پژوهشی در خارج از کشور را دارند
3)    بهینه یابی، برنامه ریزی و بهبود در خصوص آموزش مهارت هاي تبليغ


4)    پشتيباني و تسهيل در افزايش کمي و کيفي زبان دانان حوزوي
5)    شناسايي و بهره¬مندي از الگوها و تجربيات مبلغان موفق در عرصه جهاني
6)    رسمیت بخشی به دوره های آموزشی از طریق اخذ مجوزهای لازم
7)    بهره مندی از طلاب خارجی ساکن ایران جهت ارتقاء سطح کیفیت دوره های آموزشی

راهبردهای تولید محتوا:
1)    شناسايي و مشارکت با کليه پايگاه ها و منابع علمي مرتبط موجود در سراسر دنيا در راستاي توليد محتوا
2)    شناسایی ظرفیت های حقوقی و قانونی عرصه های تبلیغ در کشورهای هدف
3)    پایش مستمر تحولات، حوادث و جریان های مرتبط با ماموریت های جامعه المرتضی در کشورهای هدف و آینده پژوهی های لازم
4)    آسیب شناسی تبلیغ دینی
5)    نیاز سنجی تبلیغ دینی در کشورهای هدف

راهبردها تبلیغی:
1)    شناسايي، ارتباط و تعامل با اشخاص، جريانها و مراکز تبليغي و علمي همسو در داخل و خارج از کشور
2)    بهره¬مندي از عناصر غيرحوزوي و موثر در امر تبليغ
3)    شناسايي و تعامل با مراکز علمي با موضوعات ديني
4)    حضور علمي در همايش¬ها و کنگره¬هاي بين¬المللي مرتبط
5)    برگزاري کارگاه¬ها و دوره¬هاي کوتاه¬مدت آشنايي با فرهنگ اسلامي ویژه ی مخاطبین در کشورهای هدف
6)    ارتباط با موسسات داخلي فعال در عرصه گردشگری
7)    برگزاری سفرهای تمهیدی مبلغین تحت آموزش در جامعه المرتضی
8)    پایش مستمر، انجام مطالعات محیطی و رصد تحولات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *