185 پاسخ
  1. رحیمی گفته:

    با سلام بنده از اینکه یک همچین موسسه ای راه اندازی شده که در زمینه تبلیغ بین المللی فعالیت می کند بسیار خوشحال شدم و جای همچین موسسه ای در نظام اسلامی بشیار احساس می شد اما تعجبم از اینه که چرا زبانی مثل زبان فرانسه که شاید تعداد مخاطبینش از برخی از زبانهایی که شما ثبت نام میکنید بیشتر باشه هیچ خبری نیست البته نه این موسسه هیچ موسسه یا مرکزی هم تابه حال من ندیدم که وابسطه به حوزه علمیه باشه و بخواهد روی زبان اموزهای زبان فرانسه سرمایه گذاری کنه برای امر تبلیغ یا اهدافی که شما اوردید؟چرا افرادی مثل من که چندساله از وقتشون رو توی زبان فرانسه گزاشتن نبادی جایی باشه که بتونیم با انگیزه بیشتر و هدفدار ادامه بدیم و بعد از چند سال تلاش این زبان رو رها نکنیم لطفا در این زمینه نیز اقدام کنید با تشکر از شما

    پاسخ
    • خادم 1 گفته:

      با سلام و عرض ادب،در صورت تسلط کافی و در سطح عالی به زبان فرانسه دارید،این مرکز آماده همکاری با شما می باشد و لطفا در صورت داشتن شرائط با تلفن های مرکز از طریق گزینه تماس با ما در تماس باشید.

      پاسخ
    • خادم 1 گفته:

      با سلام،طبق اولویت های این مرکز،زبان های دیگر راه اندازی خواهد شد،در صورت تمایل به همکاری با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. قربانيار گفته:

    سلام عليكم. طلبه اي هستم ساكن مشهد و تا حد مناسبي به زبان انگليسي مسلط هستم. آيا امكان همكاري با شما در زمينه ي تبليغ مجازي وجود دارد؟
    با تشكر

    پاسخ
  3. محمد مهدی جها ن دیده گفته:

    با سلام و تحیت؛بنده نیز از اینکه یک همچین موسسه ای راه اندازی شده که در زمینه تبلیغ بین المللی فعالیت می کند بسیار خوشحال شدم امیدوارم که دراین راستا گام بلندی برداشته شود، اما نکته حائز اهمیت اینکه اینجانب که مدت چهار سال را در رشته زبان و فرهنگ روسی سپری کردم از یک طرف احساس افسوس میخورم که ای کاش این زحمات را در جای دیگری صرف میکردم واز طرفی خوشحالم که یک زبان بیگانه را آموخته ام ؛ اینجانب که به مدت سه ماه دوره تکمیلی در مسکو در دانشگاه پوشکین و حدود سه سال و نیم در قم به فراگیری این زبان (روسی) پرداختم ولی امید آن بود مسئولین باپرداخت این هزینه سنگین برنامه را در این راستا داشته باشند،ولی….. !!!؟؟؟؟؟؟ علی ای حال اینجانب نیز آمادگی خود را در جهت رساندن پیام دین در کشورهای روس زبان را دارم واز خداوند برای اساتید و عزیزانی که به ما در زمینه فراگیری این زبان یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم . در ضمن به جناب آقای الهی که در سفری که به محل اقامت ما داشتند در مسکو نیز سلام بنده را برسانید منتظ پاسخ شما هستم سپاسیبا.

    پاسخ
  4. مدیر سایت گفته:

    با سلام و احترام،ثبت نام را انجام دهید ،پس از امتحان بر اساس نمرات کسب شده و روزمه علمی تصمیم گیری خواهد شد،البته شرط سنی فقط در مورد زبان های غیر انگلیسی ملاک می باشد.

    پاسخ
  5. زهراامینی هرق گفته:

    باسلام،میخواستم بدانم که ایا طلاب خواهر نیز میتوانند در جامعه المرتضی ثبت نام نمایند.یا خیر؟دیگر اینکه ایا ثبت نام و امتحان فقط در ایران صورت میپذیرد یا نه؟چون بنده ساکن افریقا میباشم.سپاسگزارم.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،در حال حاضر زبان های چینی،انگلیسی،روسی،سواحیلی،اسپانیایی در این مرکز فعال می باشد و ان شاء الله در سال های آتی طبق اولویت زبان های دیگر نیز فعال خواهد شد.

      پاسخ
  6. صمدصفرزاده گفته:

    باسلام من حدود یک سال است که مشغول فرا گیری زبان انگلیسی هستم اما چون تست زنی خوبی ندارم نمی توانم وارد مراکزی از قبیل این مرکز شوم واز طرفی علاقه شدید من به ورود به این موسسات مرا سر شوق می اورد می خواستم ببینم میشه وارد این دوره هاشد واگر سربلند بیرون امدم ادامه بدهم البته در ازمون شما شرکت کرده ام و منتظر جواب ازمون هستم

    پاسخ
  7. سید مجتبی حسینی گفته:

    سلام علیکم
    لطفا زمان ثبت نام مجدد از داوطلبان را اعلام می کنید
    آیا هر سال ثبت نام دارید؟

    پاسخ
  8. ali گفته:

    با سلام وعرض خسته نباشید،میخواستم بدونم پایه چند باید داشته باشیم تا بتوانیم در موسسه درس بخوانیم وهمچنین کارت سربازی هم نیاز هستش؟ تشکر

    پاسخ
  9. hossein گفته:

    اسلام.از خدمت مديريت محترم چند سوال داشتم:?کارت پايان خدمت براي اعزام نياز هست ياخير?دوره هاي مختلف چند سال طول ميکشد؟خود موسسه اعزام به کشور هاي مختلف ميکند ياخير??کسي که با اتمام سطح ? وارد موسسه ميگردد آيا موسسه مدرک سطح ? را نيز براي او ميتواند صادر نمايد؟درسها به چه زباني تدريس ميگردد. باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب

      1-کارت پایان خدمت برای اعزام لازم نیست و می توان با کارت معافیت تحصیلی و با شرائط مرکز مدیریت حوزه علمیه اعزام صورت گیرد.

      2-دوره های مختلف در حدود 5 الی 6 ترم بسته به زبان تخصصی انتخاب شده طی خواهد شد.

      3-بله ،جامعه المرتضی علیه السلام تا کنون اعزام هایی به کشورهای امریکایی،آسیایی،و افریقایی داشته است.

      4-در حال حاضر مدرکی به فارغ التحصیلان اعطاء نخواهد شد.

      5-دروس در رشته زبان انگلیسی کاملا به انگلیسی برگزار می شود و در رشته های دیگر در ترم های مقدماتی آموزش و سپس دروس به همان زبان تدریس می گردد.

      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  10. mahdi گفته:

    باسلام
    مواد درسي آزمون ورودي چه چيزهايي است،وهمچنين باتوجه به(در حال حاضر مدرکي به فارغ التحصيلان اعطاء نخواهد شد.)پس طلاب محترمي که در اين موسسه ثبت نام نموده اند براي گرفتن مدرک چه کار بايد بکنند.با تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      مواد درس از فقه و اصول و عقاید می باشد که هر ساله منابع خاصی برای آن معرفی خواهد شد.

      پاسخ
  11. morteza گفته:

    مخلصیم.دمتون گرم.خوشم ازتون اومد.همه جای سایتتونو دیدم اما خبری از اعلام منابع آزمون ورودیتون نبود.از کجا بدونم واسه قبولی چی باید بخونم؟انگار خودتونم زیاد به سایتتون سر نمی زنین.

    پاسخ
  12. مدیر سایت گفته:

    مطالب متعددی در معرفی اهداف و سیسات ها و برنامه های جامعه المرتضی در قسمت معرفی موسسه درج شده است که می توانید با مطالعه آنها اطلاعات خوبی کسب کنید.

    پاسخ
  13. hossein گفته:

    باسلام میخواستم بپرسم که بعد ازاتمام دوره ها اعزام چگونه صورت میگیرد و اعزام چه مدت طول میکشد و در صورت اعزام چه مدت اقامت طول میکشد؟وهمچنین منابع و مواد آزمونی دقیقا درچه تاریخی مشخص میشود؟باتشکراز مدیریت کادر واساتید محترم

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب و احترام،جامعه المرتضی علیه السلام در پنج حوزه تبلیغ بین الملل ،تبلیغ توریسم،تبلیغ مجازی،تبلیغ مکتوب،تبلیغ رسانه ای فعالیت دارد که بعد از اتمام دوره ها ،دانش پژوهان طبق استعدادها و صلاحیت ها در یکی از این عرصه ها فعالیت می کنند.

      در مورد عرصه تبلیغ بین الملل که مورد سوال شما است،هدف اصلی و اولویت جامعه المرتضی تبلیغ بلند مدت و به صورت چند ساله است،که این عرصه نیز مانند عرصه های دیگر از بین نخبگان و دانش پژوهان ممتاز انتخاب می شوند و در مرحله اول سفرهای تمهیدی و بعد از آن استقرار در کشورهای هدف برنامه ریزی خواهد شد.

      منابع آزمون هرساله متفاوت خواهد بود برای مثال در سال گذشته ،منابع آزمون از تفسیر المیزان جلد اول ،انسانی شناسی آیت الله مصباح یزدی،و تلخیص الهیات بوده است.

      با تشکر

      پاسخ
  14. مهدی گفته:

    سلام
    من دانشجوی کارشناسی ادبیات انگلیسی هستم و تا یک ترم دیگر مدرکم را میگیرم.
    همیشه دوس داشتم جایی باشم ک مفید واقع بشم…

    میخاستم بدونم برای ورود ب این مرکز حتما باید درحوزه درس خوانده باشم؟
    کلا شرایط ورود برای افرادی مثل من چیست؟
    با تشکر

    پاسخ
  15. اکبر گفته:

    سلام من سطح یک رو تموم کردم و به زبان عربی مستلزم و گواهی پایان دوره تخصصی عربی از دانشگاه دارم و میخوام زبان دیگه ای رو شروع کنم و خیلی علاقه دارم میخواستم بدونم که میتونم سطح دو یا بالاتر رو تو این موسسه و یا زبان های غیر انگلیسی رو اینجا ادامه بدم درضمن سن بنده هم کم است میتونم وقت بیشتری نیز صرف کنم ممنون

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،شما می توانید در امتحان ورودی سال آینده که در ماه های اردیبهشت و خرداد اعلام می شود در زبان مورد علاقه خود شرکت کنید.

      پاسخ
  16. hossein گفته:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم منابع آزمون چه موقع مشخص میشود که برادرانی که قصد شرکت در آزمون را دارند تازمان برگزاری امتحان بتوانند آمادگی لازم را داشته باشندوتشکر

    پاسخ
  17. اکبر گفته:

    با سلام لطفا منابع ازمون رو مشخص کنید و در ضمن تو یکی از پست ها فرمودین که اتمام سطح یک برای ورودی موسسه مفید میکنه آیا واقعا میکنه یا خیر؟

    پاسخ
  18. اشنا گفته:

    با سلام بنده هدفم تبلیغ بلند مدت در یکی از کشور های آلمانی زبان هست آیا زبان المانی آموزش میدهید؟ در ضمن بنده میتوانم از این طریق اقامت داءم. را در یکی از این کشور ها بگیرم؟ با تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام ان شاالله در آینده زبان آلمانی از اولویت های جامعه المرتضی خواهد بود ولی در حال حاضر دوره آموزشی ویژه این زبان فعال نیست.

      پاسخ
  19. mohammad گفته:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم منابع آزمون چه موقع مشخص میشود که برادرانی که قصد شرکت در آزمون را دارند تازمان برگزاری امتحان بتوانند آمادگی لازم را داشته باشندوتشکر

    پاسخ
  20. اکبر گفته:

    با سلام خدمت عزیزان ببخشید غرض از مزاحمت آیا زبان فرانسه هم در برنامه های خودتان دارین؟ و اگر امکانش هست. فایل دروس خارج فقه با رویکرد زندگی در خارج از کشور (البته اگه اشتباه نکردم) رو در سایت بگذارید ممنون لطفا منابع دقیق رو هم بزارید تشکر از شما

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،در حال حاضر زبان کره ای جزء اولویت های جامعه المرتضی علیه السلام نمی باشد.

      پاسخ
  21. mohammad گفته:

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم کسی که در موسسه شما ثبت نام میکنه وبعداز گذشت ۵ الی ۶ مثلا در زبان روسی،چه تضمینی وجود داره که حتما اعزام میشه و چه مدت باید حضور داشته باشه و خرج ومخارج زندگی به عهده موسسه هستش.تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب،جامعه المرتضی در پنج حوزه تبلیغ توریسم،تبلیغ مجازی،تبلیغ بین الملل (حضوری)تبلیغ رسانه ای و تبلیغ مکتوب فعالیت می کند و افراد طبق صلاحیت ها و استعدادها و توانایی های خود در یکی از این پنج عرصه به خدمت گرفته خواهند شد.

      پاسخ
  22. مجتبی گفته:

    با سلام
    کسانی که سطحی از زبان (غیر از زبان انگلیسی) را طی کرده اند مثلا در حد متوسط، در صورت قبولی در موسسه باید همه 5یا 6 ترم را بگذرانند یا اینکه از ایشان امتحان سطح بندی گرفته میشود و فرد متناسب با سطح خود در چند ترم آموزش میبیند؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،در صورت داشتن توانایی های لازم در زبان مورد نظر،پس از آزمون ورودی با تایید مدیریت و معاونت آموزش می توانند در ترم های بالاتر شرکت کنند.

      پاسخ
  23. هوشمند گفته:

    سلام
    اینجانب طلبه دوره درس خارج ودارنده کتبی و شفاهی پایه دهم هستم و 35 سال سن دارم و علاقه مند به تبلیغ بین الملل هستم آیا برای امثال بنده در موسسه جامعه المرتضی جایی هست تا بهرمند شویم ؟؟؟
    در ضمن زبان انگلیسی را در حد آشنایی بلد هستم.
    متشکرم.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،شما می توانید پس از کسب امتیازات لازم در امتحانات کتبی و شفاهی جامعة المرتضی علیه السلام،در دوره های این مرکز شرکت کنید.

      پاسخ
  24. علی گفته:

    سلام و خسته نباشید بنده چند ماه است مشغول یادگیری زبان ایتالیایی هستم. میخواستم بدونم آیا پس از تسلط کامل بر روی این زبان می توانم جهت تبلیغ با مرکز همکاری کنم یا درحوزه بین االملل اعزام بشم یا حتما باید در دورههای این مرکز درس خونده باشم؟
    متشکرم

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،در حال حاضر فعالیت طلابی که مسلط به زبان هایی غیر از زبان های فعال در جامعه المرتضی هستند به صورت گروهی خواهد بود ،و فعالیت این گروه ها در عرصه های مختلف از جمله تبلیغ توریسم،تبلیغ مجازی،تبلیغ مکتوب و تبلیغ بین الملل خواهد بود.

      پاسخ
  25. علی گفته:

    سلام
    در صورت امکان راهنمایی بفرمایید جهت تغیر رشته انتخابی برای آزمون چه کار کنم.ثبت نام کردم اما از تصمیم به تغییر زبان دارم.
    ضمنا در بخش اطلاعات و توضیحاتی که در باره زبان پرتغالی داده شده چند غلط املایی وجود دارد که پرتغال را پرتقال نوشته است.
    ببخشید
    باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،با شماره های مرکز و قسمت اموزش تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند.در قسمت زبان پرتغالی اشکال ویرایشی مشاهده نشد.

      پاسخ
  26. محمد حسین گفته:

    سلام علیکم من زبان انگلیسی را تا لول شانزدهم در موسسات خصوصی گذرانده ام و متمایل به شرکت در موسسه بودم ولی با توجه به این که صبح ها در دروس حوزه و عصر ها در دروس تخصصی حوزه مشغول به تحصیل هستم وقت کافی برای شرکت در موسسه شما را ندارم آیا برنامه ای هم برای کسانی که شب ها بعد از نماز وقت آزاد دارند دارید یا خیر؟ لطفا پاسخ دهید.

    پاسخ
  27. مجتبی گفته:

    با سلام
    بنده در آزمون ورودی مرکز ثبت نام کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کردم و بعد در آزمون مرکز شرکت کردم اما الان کد رهگیری را در موقع ثبت نام به یاد ندارم چگونه باید کد رهگیری را دریافت کنم؟

    پاسخ
  28. سینا سلیمانی گفته:

    سلام

    لطفا لینک دانلود کتاب شیعه در اسلام به زبان انگلیسی را برای من ایمیل کنید جایی آن را پیدا نکردم .

    حتما انگلیسی باشه ……….

    پاسخ
  29. میلاد گفته:

    باسلام باتوجه به اینکه کار تبلیغ نیازمند یک درون مایه غلمی قوی میباشد موسسه برای تامین آن چه برنامه ای برای طلاب دارد؟ در این زمینه خواهشا توضیح دهید چون بسیار مجهول است باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،قبل از تشکیل و افتتاح موسسه،یک تیم کارشناسی،دروس مورد نیاز را در جهت تقویت مایه علمی که به آن اشاره کردید بررسی کردند و با تصویب دروسی که یک مبلغ به آن در تبلیغ بین الملل نیازمند است ،با بهره گیری از اساتید رتبه اول و فعال در عرصه بین الملل از بین طلاب مستعد اقدام به پذیرش دانش پژوه کردند.

      پاسخ
  30. علی گفته:

    سلام. تحصیل هم زمان در موسسات آموزشی و جامعة المرتضی(در صورت عدم تداخل کلاس ها و پایبندی به شرایط جامعه) برای پذیرفته شده های آزمون امکان داره یا نه !؟ لطفا راهنمایی کنید تا در مورد شرکت یا عدم شرکت در مصاحبه شفاهی تصمیم گیری کنیم / با تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،شما در آزمون شفاهی شرکت کنید و این پرسش را در جلسه آزمون شفاهی مطرح کنید تا طبق شرایط شما تصمیم گیری شود.

      پاسخ
  31. شریعتی گفته:

    با سلام
    با توجه به توانمند شدن خواهرانی که مسلط به علوم دینی حوزوی و دانشگاهی هستند و اهتمام ایشان به فراگیری زبانهای خارجی من جمله زبان انگلیسی ،و با توجه به نیاز و ضرورت حضور ایشان در تبلیغ بین الملل جهت ارتباط با خانمها،ضروری به نظر میرسد در گامهای بعدی تدبیری جهت استفاده ازین فرصت اندیشیده شود.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،حضور خواهران اگرچه بسیار ضروری و مهم می باشد اما در شرایط حاضر حضور ایشان در کشورهای خارجی با موانع متعددی همراه است و عملا امکان پذیر نمی باشد.اما از حضور خواهران توانمند می توان در عرصه های دیگر از جمله تبلیغ رسانه ای مجازی و مکتوب استفاده کرد.

      پاسخ
  32. طلبه گفته:

    با عرض سلام خدمت عزیزان بنده بنابر مشکلات موجه متاسفانه نتوانسته ام در ازمون ورودی شرکت بکنم و از طرفی مسلط کامل (در هر چهار مهارت) زبان عربی میباشم و زبان ترکی استامبلی را در حد ارتباط با توریست مسلط میباشم ولکن طبق علاقه ی وافر و شدید بنده به چینی و ارتباط مستمر داشتن با دانشجویان محترم این زبان در دانشگاه شهید بهشتی و مترجمان. قوی شرکت های مختلف، لطف اجازه شرکت در کلاس های. زبان چینی را بدهید و بنده تعهد میدهم که از نظر منابع آموزش. چینی را در سطح فراگیری به موسسه کمک کنم و پشتیبان مستمر گروه زبان عربی باشم در ضمن بنده از نظر درسی هم الحمد ولله دوسال جهشی تحصیلی داده ام و با معدل 18در پایه هفت و هشت مشغول میباشم و سن بنده 19میباشد واقعا میتوانم در راستای پیشرفت موسسه و اهداف آن موثر باشم و خودم را وقف پیشرفتش بکنم ممنون

    پاسخ
  33. طلبه گفته:

    از مدیر محترم موسسه خواهشمندم با نظر لطف به قضیه بنده نظر بیافکنند. چون بنده الحمدلله با مبلغان بزرگ و عظیم القدر امثال حضرت استاد غلامرضا بهروزی لک و استاد آدمند (مسئول آموزش های کوتاه مدت جامعةالمرتضی) و حضرت استاد دیرباز و حضرت استاد طوسی و حضرت استاد مدبر که از نظر تبلیغ بین الملل در حیطه زبان های آذری و روسی یکی از نخبه. ها و متخصصین میباشند در ارتباط میباشم ممنون که مایه دل گرمی و آرامش روانی و پیشرفت طلاب میشویذ

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،با توجه به اینکه هیچ گونه مشخصاتی از حضرت عالی در این پیام درج نشده است،چگونه انتظار دارید مسئولین برگزاری مصاحبه بدون داشتن اطلاع از نام و نام خانوداگی شما …….با شما با دیده اغماض برخورد کنند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  34. علی گفته:

    با سلام و عرض ادب من طلبه سال نهم سطح دو حو.زه و ملبس هستم و دارای 38 سال سن و دکتری فقه و مبانی حقوق از دانشگاه روزانه با معد الف هستم و مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی در حد مکالمه و بزوهش با مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم میخواستم بدونم ایا با توجه به سن 38 سال حق شرکت در دوره تربیت مبلغ بین الملل را خواهم داشت تشکر

    پاسخ
  35. رضا گفته:

    بنده 52 سال سن دارم و دکترای تخصصی در رشته معارف اسلامی داشته، در زمینه دروس حوزوی نیز دوره سطح و چند سال درس خارج را به پایان رسانده و اکنون بیشتر به تدریس و پژوهش اشتغال دارم . همین طور سابقه طولانی تدریس در دانشگاهها را به مدت بیش از 15 سال در زمینه عقائد، فلسفه، تفسیر قرآن و … دارم . به زبان انگلیسی تا حدودی آشنا هستم . سوال من این است که مرکز شما آیا برای این دسته متقاضیان زبان انگلیسی برنامه خاصی دارد یا اینکه این افراد نیز باید مثل بقیه در امتحانات ورودی شرکت کرده و و امتیازات لازم را کسب نموده و … ؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام علیکم،برای پاسخ تفصیلی و دقیق تر با مدیریت مرکز تماس حاصل بفرمایید.

      پاسخ
  36. الیاس گفته:

    باعرض سلام خدمت مسؤل محترم.
    میخاستم بپرسم که کسی که میخاد ثبت نام کنه ایا میتونه به عنوان طلبه مهمان بیاد موسسه و پروندش بمونه همون شهری که زندگی میکنه یاقبلا درس میخوند.

    جواب لطفا.

    پاسخ
  37. مصطفی گفته:

    سلام علیکم
    بنده طلبه ای هستم که در مشهد مقدس، مشغول تحصیل هستم.
    به منظور اشنایی با فضای تبلیغی در خارج از کشور، در ماه مبارک رمضان با هزینه ی شخصی قصد سفر به اروپا را دارم.
    لکن از جهت محل اقامت و تغذیه نیازمند همکاری هستم.
    تا حد توان نیز همکاری خواهم کرد.
    زبان انگلیسی در حد منبر نمی دانم ولی جزوه ای از آیات کلامی با ترجمه ی انگلیسی را فراهم کرده ام.
    در صورت موافقت و فراهم بودن امکانات، به همراه نامه ای رسمی از اداره ی فرهنگ و ارتباطات اسلامی خدمت
    می رسم.
    التماس دعا
    و من الله التوفیق

    پاسخ
  38. زهرا آيت گفته:

    با سلام و احترام.
    میخواستم بفرمایین برای نابینایان هم برنامه ای دارین؟
    من نابینا هستم و کارشناسی علوم قرآن و حدیث دارم ساکن یکی از روستاهای اصفهانم.
    درباره مؤسسه شما خونده بودم و با تلاش زیاد بالاخره امروز موفق شدم آدرس سایتتون رو پیدا کنم.
    همیشه بزرگترین آرزوی من تبلیغ اسلام هست و خودم تنهایی در زمینه تبلیغ اسلام تلاش میکنم.
    میخواستم کمکم کنین منم به بزرگترین آرزوی زندگیم برسم.
    اجرتون با خدا.
    تشكر ميكنم يه لينك هم برام بذارين تا با اين پنج حوزه تبليغي كه شما دارين آشنا بشم.
    ولي به نظرم بهترينش براي خودم تبليغ مجازي هست و شايدم رسانه اي.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و احترام خدمت شما ،در حال حاضر دوره های مرکز ویزه برادران و به صورت حضوری برگزار می شود.

      پاسخ
  39. مصطفی گفته:

    با سلام و خسته نباشید.
    بنده در پایه ی 5 و 6 مشغول تحصیل میباشم و مسلط به زبان انگلیسی هستم. به مدت یک سال و نیم هم هست که بخش انگلیسی یک سایت مذهبی را در دست دارم. می خواستم بدونم الآن امکانش هست که من به جامعه المرتضی وارد شوم یا همکاری کنم یا نه؟؟؟ سپاسگذارم.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب ،روزمه کاری و علمی خود را به صورت حضوری به بخش تبلیغ مجازی ارائه بفرمایید تا پس از بررسی اقدامات لازم انجام شود.

      پاسخ
  40. سید محمدحسین گفته:

    باسلام اینجانب دانشجوی دکترای فقه مبانی حقوق اسلامی هستم لکن مشغول سطح دو هستم و درحال اتمام است با مدرک فوق لیسانس شرایط ثبت نام را دارم ؟؟

    پاسخ
  41. سبحان گفته:

    با سلام من پارسال کارت آزمون شرکت در زبان روسی را گرفتم تا امتحان بدهم اما بخاطر نقل مکان از قم به تهران نتوانستم حال می خواستم ببینم شما در تهران شعبه ای دارید یا من بدون آمدن به قم می توانم در آموزش های شما شرکت کنم ضمنا آیا امسال هم شرایطش را دارم یا نه چراکه متولد سال 59 در حال تحصیل در پایه 9 و فوق لیسانس الهیات گرایش کلام و عقاید متاهل و یه زمانی جزو نخبگان دانشگاه هم بودم ایا شرط سنی با توجه به مدارک امکان حضور دارد یا نه؟ ممنون

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،در حال حاضر جامعه المرتضی فقط در شهر مقدس قم فعالیت می کند.شرکت در آزمون فقط به صورت حضوری امکان پذیر می باشد.

      پاسخ
  42. نصراصفهانی گفته:

    باعرض سلام من ساکن اصفهان هستم و یکی از اعضای گروه مرکز مهدویت اصفهان ما برای انجام یک پروژه نیاز به ترجمه های دعاهای کمیل,حدیث شریف کسا,ندبه.فرج و سلامتی امام زمان,عهد ال یاسین را به زبان انگلیسی المانی فرانسه اسپانیایی چینی و پرتغالی نیاز داریم تماس که گرفتم توی اصفهان شعبه ایی مرکز شما برای مراجعه ندارد و گفتند به همین صورت از شما درخاست کمک کنم که اگر متن این دعاها را به چنین زبان هایی دارید لینک شا برای من بفرستید با تشکر از شما

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب و احترام،ترجمه برخی ادعیه به زبان انگلیسی در فضای مجازی موجود می باشد و برای ترجمه های دیگر می توانید به انتشارات انصاریان قم خیابان صفاییه کوچه امار مراجعه و یا به صورت تلفنی مراجعه بفرمایید.

      پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،ان شاء الله هفته آینده اعلام خواهد شد و از پذیرفته شدگان برای مصاحبه دعوت خواهد شد.

      پاسخ
  43. کربلایی گفته:

    سلام علیکم
    بنده خواهری هستم که کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی را به هدف تبلیغ خوانده ام و اکنون طلبه هستم. خواستم ببینم آیا چنین موسسه ای برای خواهران وجود دارد؟ اگر نداردآیا درصدد راه اندازی آن هستید؟ آیا در فعالیت های مجازی از خواهران طلبه مسلط به زبان های خارجی استفاده می کنید؟ اگر استفاده می کنید چگونه می توان با شما همکاری کرد؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب و احترام،در حال حاضر برنامه ها و دوره های جامعه المرتضی ویژه برادران طلبه سطح دوم حوزه می باشد ولی در آیندهممکن است دوره هایی ویژه خواهران نیز راه اندازی شود،برای همکاری در بخش تبلیغ مجازی لطفا روزمه خود را از طریق لینک زیر در سایت ارسال بفرمایید تا پس از بررسی اقدامات لازم انجام شود.

      http://jamiatalmurtaza.ir/?p=298

      پاسخ
  44. محمد مهدی الهی منش گفته:

    سلام خسته نباشید من در امتحان ورودی شرکت کرده بودم ولی هر چه تلاش می کنم نتیجه آزمون کتبی را مشاهده کنم از طریق سایت موفق نمی شوم . محبت کنید اعلام کنید بنده در آزمون قبول شده ام یا خیر؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      برای مشاهده نتایج درج کد ملی و شماره شناسنامه ای که در هنگام ثبت ثبت نام درج گرده اید الزامی می باشد.

      پاسخ
  45. کربلایی گفته:

    سلام علیکم
    خواهر طلبه ای هستم که قبلا پیام فرستادم. بنده رزومه خود را ارسال کردم ولی پاسخی دریافت نکردم. خواستم علت را بدانم.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب،پس از دریافت و بررسی روزمه ها در صورت نیاز با افراد واجد شرایط تماس گرفته خواهد شد.

      پاسخ
  46. محمدصادق گفته:

    باسلام بنده طلبه حوزه علمیه قم وتحصیلاتم اتمام سطح واشتغال به درس خارج هست و ساکن تهران هستم.سوال بنده آیا برای طلابی که ساکن تهران هستن مرکزی برای آموزش زبان تاسیس شده یا خیر. واگر چنین شرایطی فراهم نیست آیا امکان تحصیل غیرحضوری برای بنده که مشتاق شرکت در این دوره ها می باشم و بنابه دلایلی ساکن خارج قم و به دلایل مشکلات مالی قادر به تامین هزینه کلاسهای آموزشی زبان نمیباشم فراهم هست یاخیر؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،در حال حاضر دوره های موسسه فقط به صورت حضوری و تنها در شهر مقدس قم برگزار می گردد.

      پاسخ
  47. حسینی گفته:

    سلام
    با عرض احترام
    بنده برای مصاحبه دعوت شدم.اما برای تاریخی که گفتن قک نیستم .میتونم تا قبل پانزدهم مرداد بیام مصاحبه ؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،برای تغییر زمان مصاحبه با تلفن های مرکز داخلی 110 و 111 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  48. محمد مصطفی حدادی بخش گفته:

    سلام و عرض ادب دارم.بنده استاد دروس معارف با مجوز نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای علمی کاربردی میباشم و همراه تدریس به علت علاقه به امور تبلیغی وبا توجه به تسلط به زبان ترکی به صورت پاره وقت به امر تبلیغی اهتمام دارم هم اکنون نیز مشغول تدوین پایان نامه سطح 3 و ارشد فقه و مبانی حقوق از دانشگاه قران و حدیث میباشم چگونه میتوانم از دوره زبان روسی جامعه المرتضی استفاده نمایم؟ باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،برای قبت نام می توانید از اردیبهشت ماه سال 1396 از طریق سایت جامعه المرتضی اقدام بفرمایید و پس از کسب شرایط لازم و قبولی در امتحانات کتبی و شفاهی می توانید در دوره زبان روسی شرکت بفرمایید.موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  49. سيد گفته:

    سلام عليكم
    لطفا ترتيبي اتخاد شود تا دوستاني كه در آزمون شفاهي پذيرفته نشده اند علت آن را بدانند تا بتوانند نقطه ضعف خود را بر طرف كنند.
    نكته دوم اينكه آيا مي شود در بعضي كلاس ها به عنوان مستمع شركت كرد..(حداقل براي دوستاني كه به مصاحبه راه پيدا كرده اند؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام لازم است داوطلبین برای کسب امتیاز لازم روی بنیه حوزوی خود بیشتر کار کنند،با توجه به مصوبه اداره آموزش در حال حال حاضر برنامه ای برای حضور در دوره ها بهصورت آزاد وجود ندارد.

      پاسخ
  50. محمدد گفته:

    باسلام،بنده طلبه ای بامدرک پایه ده میباشم سه سال زبان انگلیسی خواندم وزبان را در موسسه سفیر ازابتدا تا ادونس کلاس رفتم الان بسیار دودل میباشم بین قضاوت ومبلغ اینترنتی شدن.حقیقتاً علاقه ای به تلبس ندارم ولی دلم میخواد که تبلیغ کنم ،ایا میشود بدون ملبس شدن مبلغ اینترنتی شوم درضمن بنده ۲۱سال دارم.لطفا شكيبايانه جوابم را بدهيم .باتشکر فراوان.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام فعالیت در فضای مجازی الزامی به پوشیدن لباس ندارد مگر اینکه بخواهید ویدئو و یا تصاویر پروفایل خود را به صورت ملبس داشته باشید.در دنیای کنونی فعالیت در فضای مجازی با توجه ظرفیت های بسیاری که در این عرصه وجود دارد و با توجه به توصیه مقام معظم رهبری پیرامون استفاده حدااکثری از فضای مجازی اگر راه استفاده را بدانیم بسیار با ارزش است.

      پاسخ
  51. حسن گفته:

    سلام آقا نظر قبلی حقیر راجع به فلش کارت های کتاب a manual of Islamic beliefs and practice
    رو دریافت کردید

    خیلی عجیب هست هنوز آنها را منتشر نکرده آید

    پاسخ
  52. محمدد گفته:

    سلام ممنون از جوابتان،ميخواستم بدانم كه برفرض قبولي از مراحل باید در قم مشغول به کار(تبليغ اينترنتي)شوم

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب و احترام،فعالیت در بخش تبلیغ مجازی نیازی به حضور در شهر قم و یا در جامعه المرتضی ندارد.

      پاسخ
  53. حمید خسروی فر گفته:

    سلام خدا قوت
    بنده طلبه پایه 9 هستم خواستم ببینم کسی که در دوره تربیت مبلغ شرکت می کند حتما قبلش باید زبان انگلیسی یا فرانسوی دانسته باشد؟ واین دوره چن سال است؟
    و دوره آموزش زبان های چینی چن سال است؟ وکسی که در این دوره شرکت میکند جهت اعزام به خارج باید دوره تربیت مبلغ هم شرکت کند یا دیگر لازم نیست؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،شرکت در دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی و فرانسه منوط به تسلط به این دو زبان و یا آشنایی در حد متوسط است و 5 ترم دوره به طول می انجامد.دوره های دیگر با توجه به سختی و یا آسانی زبان مورد نظر همراه با دروس تربیت مبلغ مبروط به هر رشته حدود 8 ترم طول می کشد.و شرکت همه دانش پژوهان علاوه بر دوره های آموزش زبان در دروس تربیت مبلغ الزامی می باشد.

      پاسخ
  54. حسین گفته:

    سلام
    خسته نباشید
    بنده پایه 6 رو تموم کردم و خیلی علاقه به تبلیغ بین الملل دارم.
    و الان دارم موسسه امام خمینی رشته کلام میخونم.
    ولی اصلا به هیچ زبانی آشنا نیستم.
    سن من 21 سال هستش.
    آیا من میتونم الان وارد موسسه بشم و در همون موسسه کلاس زبان .حالا هر زبانی شرکت کنم.
    خواهشمندم چون که علاقه شدید دارم .کمکم کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب،شرکت در دوره رشته همزمان کارآیی طلاب را کاهش می دهد،علاوه بر اینکه برای شرکت در دوره های جامعه المرتضی علیه السلام اتمام سطح دو حوزه لازم می باشد.

      پاسخ
  55. مهرداد گفته:

    سلام وقت بخیر بنده کارشناس زبان چیتی هستم میخواستم بدونم چجوری میتونم با شما همکاری داشته باشم

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام و عرض ادب ،لطفا رزومه خود را از طریق بخش ارسال روزمه سایت برای ما ارسال بفرمایید.با تشکر

      پاسخ
  56. رضا گفته:

    سلام طلبه پایه پنج هستم و علاقه مند به تبلیغ بین الملل و خصوصا چین میخواستم ببینم شرایط شرکت در دوره های زبانی و تربیت مبلغ برای من چی هستن؟و در کل کلاس ها فقط قم هستند یانه؟چون من ساکن اهواز هستم و همچنین در صورت پایان این دوره ها اولا برای چینی چقدر طول میکشه و ثانیا شیوه تبلیغ در انجا چگونه خواهد بود ان شاالله حدودا بیست ساله ام

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب،
      1-اتمام سطح دو حوزه برای شرکت در دوره های جامعه المرتضی الزامی می باشد.
      2-کلاس ها در حال حاضر فقط در شهر قم و به صورت حضوری برگزار می شود.
      3-دوره ها با توجه به انتخاب زبان بین شش الی هشت ترم دوره ها برگزار می شود.
      4-در بخش تبلیغ ؛به 5 شویه تبلیغ توریسم،تبلیغ مجازی،تبلیغ رسانه،تبلیغ مکتوب و تبلیغ حضوری با توجه به استعدادها و توانایی های افراد انجام می شود.

      پاسخ
  57. رضا گفته:

    سلام ببخشید یه سوال دیگر اینکه چنانچه ما تسلط به زبان کره ای یا ژاپنی داشته باشیم شرایط ثبت نام چگونه خواهد بوداولا

    واگر قصد یادگیری یکی ااز ایینن زبان ها را داشته باشیم امکان یادگیری این زبان ها توسط خودمان و نیز شرکت همزمان در دوره های جامعه المرتضی هست یانه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      1-در صورت تسلط به زبان کره های یا ژاپنی روزمه خود را از طریق بخش ارسال روزمه در صفحه اول سایت برای ما ارسال کنید.
      2-در حال حاضر این دو زبان در جامعه المرتضی آموزش داده نمی شود.

      پاسخ
  58. علی گفته:

    سلام علیکم تیم ما در حوزه بین المللی و گسترش اسلام و انقلاب تخصصا کار میکنم. ارتباطوری با شم رو خواستاریم.
    اکانت تلگرام alivilip@

    پاسخ
  59. سید علی موسوی گفته:

    باسلام وعرض ادب واحترام.بنده تقریبا یک سال می شود مشغول یادگیری زبان انگلیسی در مرکز زبان حوزه هستم خواستم بدونم الان می توانم در موسسه شما ثبت نام کنم یا حتما باید دارای مدرک اتمام دوره زبان باشم.اگه ممکن هست جواب را برام ایمیل کنید.با تشکر اززحمات ارزشمندتان.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،برای شرکت در دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی ارائه مدرک سطح دو حوزه و تسلط نسبی به زبان انگلیسی لازم می باشد.موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  60. حسین گفته:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    جسارتا برای ثبت نام زبان چینی از کجا باید اقدام کرد؟
    چرا لینکی وجود نداره؟!

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام .ان شاء الله در ماه اردیبهشت از طیق سایت رسمی جامعه المرتضی علیه السام اعلام می شود.

      پاسخ
  61. سادات گفته:

    سلام بنده ساکن اصفهانم آیا امکان تحصیل به صورت مجازی وجود دارد یا در استان اصفهان هم امکان تحصیل در تربیت مبلغ میباشد؟

    پاسخ
  62. محمد گفته:

    سلام به زبان کره ای مسلط هستم ولی طلبه نیستم
    خیلی دوست دارم که از این زبان برای تبلیغ دین استفاده کنم
    آیا فقط برای طلاب هست؟
    امکانش نیست که در موسسه شما همکاری کنم؟
    اگر امکانش نیست آیا جایی را میشناسید که بتوانم همکاری کنم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام.لطفا نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس را از طریق کامنت برای ما ارسال بفرمایید. با تشکر

      پاسخ
  63. امیر گفته:

    سلام
    کار روی گردشگران خارجی حین ورود ب کشورمان عالیست
    همچنین کار در فضای مجازی….
    موفق و پیروز باشید
    بنده هم در سطح دو درحال تحصیلم و دوست داشتم در فضای مجازی برای دیگر کشورها کارتبلیغی کنم اما متاسفانه مسلط ب هیچ زبان خارجی ای نیستم.
    آیا آموزش زبان از صفر را در برنامه هایتان دارید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام.به جز زبان های انگلیسی و فرانسه بقیه رشته ها از صفر آموزش داده می شود.

      پاسخ
  64. على رهبر سعادتى گفته:

    با سلام طلبه اى هستم با مدرك سطح سه حوزه جزء اساتيد سطح عالى و مسلط به زبان عربى داراى مدرك اتمام دوره زبان از مركز زبان حوزه علاقه به تبليغ به زبان عربى در ماههاى رمضان و محرم را دارم.
    لطفا راهنمايى كنيد به كجا بايد مراجعه كنم؟

    پاسخ
  65. حسین گفته:

    باسمه تعالی
    سلام علیکم
    دو پیشنهاد و یک سوال دارم. 1- در صورت امکان برقراری کلاس هایی با زبان آلمانی و فرانسه را هم فراهم نمایید. 2- کلاس ها را به گونه ای برگزار کنید که طلاب بتوانند به ادامه تحصیل در حوزه هم بپردازند یا آنقدر کلاس ها را فشرده برگزار کنید که طلبه مثلا حدود یکسال به کلاس نرود اما پس از یکسال به تسلط کامل در یک زبان برسد تا بقیه زمانش را به کلاس های حوزه برگردد
    سوالم این است این که حداکثر سن پذیرش را که 30 سال بیان کردید آیا برای کسی که درس خارج رفته باشد هم همین مقدار است؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام.
      1-هر ساله با توجه به اولویت،زبان های مورد نیاز به دوره های تربیت مبلغ اضافه می شود.
      2-در حال حاضر با توجه به اینکه بیشتر کلاس ها بعد از ظهر ها تشکیل می شود ششرکت در دوره ها منافاتی با حضور در دروس حوزوی نخواهد داشت.
      3-معمولا در مصاحبه اگر فردی استعداد و توانمندی خاصی داشته باشد یک تا دو سال قابل اغماض است.

      پاسخ
  66. علی گفته:

    سلام شما جزو جامعه المصطفی هستید؟؟ درضمن چرا انقدر بریا زبان های جدید دست دست میکنید ؟ مشکل چیست؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      جامعه المرتضی مرکزی مستقل است و هر ساله با توجه به اولیت ها و سیاست های مرکز زبان های بین المللی افزوده می شود.

      پاسخ
  67. شقایق ملارضایی گفته:

    با سلام و احترام
    من مدرس زبان انگلیسی در مشهد هستم. آیا امکان همکاری با مرکز مهیا هست؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام .با توجه به اینکه در حال حاضر دوره های مرکز ویزه آقایان برگزار می شود امکان همکاری وجود ندارد.

      پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام .با توجه به اینکه در حال حاضر دوره های مرکز ویزه آقایان برگزار می شود امکان همکاری وجود ندارد.

      پاسخ
  68. يا حيدر گفته:

    سلام ببخشيد بنده طلبه پايه ٤-٥ هستم و زبان روسي رو تا حدودي بلدم .آيا ميتونم با موسسه همكاري كنم؟؟

    پاسخ
  69. محمد نخعی گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    چند سوال؟1- ایا برای زبان انگلیسی مدرک لازم است یا صرف تسلط به مکالمه صدق میکند؟ 2- در جواب های بالا در جواب عزیزی عرض کردید کلاس حضوری در قم دارید؟ در مشهد کلاسی برگزار نمیشه؟ 3- آیا پذیرش موسسه دارای سقف است یا محدودیتی ندارد 4- در موسسه مشهد چه زبان هایی کلاس دارد؟ سپاس فراوان

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام.1- مدرك لازم نيست و تسلط نسبي كافي است. 2-در حال حاضر كلاس ها در قم و مشهد مقدس به صورت حضوري داير است ولي پذيرش در اين فصل نيست.3-داراي سقف نيست و هر تعداد بتوانند استانداردهاي لازم را كسب كنند پذيرفته خواهند شد.4-روسي و انگليسي

      پاسخ
  70. محمد علی گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید، با مؤسیه تماس گرفتم فرمودند پذیرش از سطح ۲(پایه۹) هست اما اینجا فرمودید اتمام سطح یک لطفا ما رو روشن کنید، دوم اینکه زبان روسی فقط در مشهد تدریس میشه؟ و دوره زبان روسی چند سال طول میکشه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام.در سال هاي قبل براي برخي از رشته ها پذيرش از سطح يك حوزه بود ولي در حال حاضر كليه پذيرش ها از سطح دو حوزه انجام مي شود.رشته زبان روسي فعلا فقط در شهر مشهد مقدس برگزار مي گردد.

      پاسخ
  71. محمد باقر صفرزاده گفته:

    با عرض ادب احترام خدمت شما بزرگواران
    برادر گرامی من سال قبل در امتحان کتبی قبول شدم (انگلیسی)ولی به دلایل و مشکلاتی نتوانستم مصاحبه خدمت برسم آیا دوباره باید در امتحان کتبی شرکت کنم یا مصاحبه بیایم.

    پاسخ
  72. حسین زارع گفته:

    سلام علیکم و رحمه الله…بنده طلبه سفیران هدایت هستم پایه پنجم مسلط به زبان انگلیسی یعنی هم کارشناسی دبیری زبان خارجه از دانشگاه شیراز رو دارم هم اینکه دوره های مکالمه رو در موسسات زبانهای انگلیسی رو گذراندم لذا واسه ثبت نام در موسسه شما باید چکار کنم؟و اینکه ساکن شیراز هستم اینجا موسسه ای وابسته به جامعه مرتضی هست یا باید بیام قم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام.كليه دوره هاي موسسه بين المللي المرتضي عليه السلام به صورت حضوري و در دو شهر قم و مشهد مقدس برگزار مي گردد و دوره هاي غير حضوري در حال حاضر فعال نمي باشد.موفق و پيروز باشيد.

      پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام منابع آزمون به شرح زير است و زمان آزمون در ماه هاي اسفند يا فروردين مي باشد:
      ۱- اصول (جلد اول کفایه)
      ۲- فقه (مکاسب محرمه)
      ۳- احکام (کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل علائی نژاد)
      ۴- تبلیغ (تبلیغ بر پایه قران و حدیث ری شهری)
      ۵- ادیان (آشنایی با ادیان بزرگ حسین توفیقی قسمت یهود و مسیحیت)
      ۶- زبان (در سطح متوسطه اول برای داوطلبین غیر از زبان انگلیسی و برای داوطلبین گروه انگلیسی سوالات در سطح پیشرفته زبانی و ترجمه و نگارش متون اسلامی خواهد بود )

      پاسخ
  73. امیر گفته:

    سلام.آیا ممکنه طلبه ای فقط در کلاس های زبان جامعه المرتضی شرکت کنه بدون اینکه به طور رسمی طلبه اونجا بشه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام. شركت در دوره ها فقط با كسب امتياز لازم در امتحان ورودي موسسه بين المللي المرتضي مقدور مي باشد.

      پاسخ
  74. محمد رضا امیدواریان گفته:

    عرض سلام واحترام
    بنده پایه 7 رو تمام کردم
    اگر در طول پایه های 8و9 به یک زبان مثلا روسی مسلط شوم
    ایا میتوانم بعد از قبولی در ازمون و ورود به موسسه در دوره تربیت مبلغ تحصیل کنم و بعد وارد حیطه تبلیغی شوم ؟؟
    ایا موسسه مدرک علمی معتبر هم ارایه میکند؟
    ممنون

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام .براي شركت در دوره هاي تربيت مبلغ موسسه بين المللي المرتضي نياز ب تسلط به زبان خاصي نيست (به جز زبان انگليسي) و بعد از كسب امتياز لازم مي توانيد در دوره ها شركت كنيد.در حال حاضر مدرك خاصي به دانش پژوهان اعطا نمي شود.

      پاسخ
  75. مصباح گزمه گفته:

    سلام علیکم
    بعد اتمام پایه۶هم شما پذیرش دارین؟
    در ضمن مسلط به زبان انگلیسی هم نیستم آموزش زبان انگلیسی هم دارین؟

    پاسخ
    • علیزاده گفته:

      سلام علیکم
      شرایط پذیرش موسسه در زمان اعلام ثبت نام دوره مشخص میشود و بر اساس شرایط اعلامی پذیرش صورت می پذیرد
      خیر، فعلاً در موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام فقط زبان های چینی، روسی، اسپانیایی و پرتغالی آموزش داده میشود و برای گروه زبان انگلیسی دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی برگزار می گردد.

      پاسخ
  76. مرثیه زاده گفته:

    با عرض سلام و احترام
    در رابطه با آزمون 4/10 بنظرم چند اشکال وجود داشت که ان شاء الله در آزمونهای بعدی برطرف شود
    1-پایان زمان آزمون مشخص نبود
    2-امکان برگشت به سوال قبل وجود نداشت
    3-امکان تصحیح جواب سوالات قبل مقدور نبود
    4-در پایان آزمون ، تاییدیه برای ممتحن پیامک نمی آید

    باتشکر از زحمات شما برای برگزاری چنین دوره هایی
    ومن الله التوفیق

    پاسخ
    • علیزاده گفته:

      سلام علیکم
      ضمن تشکر از پیام شما حتماً مواردی که اشاره فرمودید مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
      موفق باشید

      پاسخ
  77. محمدرفیع حیدری گفته:

    سلام و عرض ادب
    کلاس های اسپانیایی در هفته چند روز هست و چه ساعاتی برگزار می شه؟
    آیا با دروس حوزوی تداخل ندارد؟

    پاسخ
    • admin1 گفته:

      سلام علیکم
      کلاس ها بعد از ظهرها برگزار میشه و با دروس حوزه تداخل ندارد
      در واقع شما باید بعد از ظهر های خودتون رو به مدت حدوداً 5 ساعت آزاد کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *