حجت الاسلام داودي بيان كرد: نقش زبان در ایجاد و توسعه فعالیت های فرهنگی

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام حجت الاسلام قادري از دانش بژوهان این مرکز گزارشی از سفر خود به برزیل ارایه کرد.
ایشان که از دانش پژوهان رشته تربیت مبلغ به زبان پرتغالی موسسه بین المللی المرتضی است به عنوان ناظر ذبح شرعی از طرف وزارت جهاد کشاورزی به کشور برزیل اعزام شده است.با توجه به اینکه ایشان از دانش پزوهان رشته زبان برتغالی موسسه است، با توجه به آشنایی به زبان برتغالی که زبان مردم کشور برزیل می باشد علاوه بر انجام وظایف مربوط به نظارت بر ذبح شرعی ،فعالیت های ویژه فرهنگی در این کشور انجام داده اند.

از حمله فعالیت های مهم حجت الاسلام قادری در سفر به برزیل حضور در کلیساهای مختلف این کشور و همچنین ارتباط با دانش آموزان در سطوح مختلف در مدارس این کشور است. وی پس از بازگشت از کشور برزیل گزارشی از فعالیت های فرهنگی در این کشور را با حضور مدیریت موسسه بین المللی المرتضی ارائه کرد.

حجت الاسلام داودی در این جلسه ارایه پیرامون اهمیت آشنایی طلاب به زبان های رایج در دنیا گفت:سالانه بسیاری از مبلغین برای انجام وظایف مربوط به ذبح شرعی از طرف وزارت جهاد کشاورزی به کشور برزیل اعزام می شوند ولی با توجه به اینکه آشنایی به زبان مردم در کشور برزیل ندارند قادر به ارتباط با مردم و انجام فعالیت های فرهنگی در این کشور نیستند و این نشان دهنده آن است که آشنایی به زبان چقدر می تواند در ایجاد و توسعه فعالیت های فرهنگی موثر باشد.

موسسه بین المللی المرتضی یکی از موسساتی است که دوره تربیت مبلغ به زبان های مختلف از جمله روسی ، چینی ، اسپانیایی ،انگلیسی و پرتغالی را با حضور طلاب حوزه علمیه برگزار می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *