فعالیت رسانه ای جامعة المرتضی علیه السلام در امریکای لاتین

امریکای-لاتین-01به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعة المرتضی علیه‌السلام، راه‌کارهای تبلیغ رسانه‌ای در امریکای لاتین  با حضور شیخ سهیل اسعد در جامعه المرتضی علیه‌السلام بررسی شد.

سهیل اسعد از طلاب فعال حوزه علمیه در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی‌الاصل متولدشده است. او تا جوانی در آرژانتین بزرگ‌شده و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران شده و اینک بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی می‌کند. او شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در 25 کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد.

تخصص «اسعد» فلسفه و عرفان اسلامی است و در موضوعاتی چون نظام سیاسی اسلام، اندیشه امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و … هم برای طلاب خارجی تدریس می‌کند. با زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیولی آشناست؛ ازاین‌رو، برنامه‌ای هم در شبکه تازه تأسیس هیسپان ‌تی‌وی دارد که با همراهی حجت‌الاسلام عبدالکریم پاز اجرا می‌شود.

در این جلسه که در ساختمان جامعه المرتضی علیه‌السلام و با حضور شیخ سهیل اسعد و حجت‌الاسلام زاد هوش  و حجت‌الاسلام داودی مسئولان مرکز برگزار شد شیوه‌های مؤثر تبلیغ در امریکای لاتین موردبررسی قرار گرفت. در پایان این جلسه نیز درزمینهٔ  تولید محصولات رسانه‌ای ویژه امریکای لاتین تفاهمی با ایشان صورت پذیرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *