معاون آموزش جامعه المرتضی خبر داد :تحصیل 130 دانش پژوه در زبانهای زنده دنیا

حجت-الاسلام-رمضانیبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام ،حجت الاسلام رمضانی معاون آموزش مرکز به تشریح اهداف و برنامه های معاونت آموزش پرداخت.

ایشان هدف اصلی از تاسیس جامعة المرتضی را معرفی اسلام حقیقی و نشان دادن چهره ی روحانی و رحمانی اسلام بر مبنای کلام نورانی( لو علمنا الناس محسنا کلامنا لتبعونا )دانست و گفت:از آنجا که این مهم مستلزم داشتن آموزش طلاب است، این مرکز از طریق آزمون هر ساله طلاب مستعد را به منظور شرکت در دوره های آموزش زبان و تربیت مبلغ بین الملل پذیرش می کند.

معاون آموزش جامعه المرتضی گفت :آزمون جامعة المرتضی در دو بخش کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار شده که برگزیدگان نهایی با شرکت در یک اردوی شبانه روزی انتخاب می شوند.

وی افزود :در این مرکز در حال حاضر 130 دانش پژوه در زبانهای چینی، روسی، اسپانیایی، پرتغالی، انگلیسی و مالایی مشغول به تحصیل می باشند.دانش پژوهان زبان آموز( غیر از انگلیسی و مالایی) پس از یکسال  زبان آموزی و پذیرش نهایی ،دوره های تربیت مبلغ را آغاز می کنند.این دوره ها در جهت تقویت بنیه ی علمی و تبلیغی طلاب برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام رمضانی در تبیین نظام آموزشی جامعة المرتضی گفت :نظام آموزشی مرکز بر اساس استفاده از اساتید با تجربه و متبحر و همچنین نظارت بر روند آموزشی طلاب است.

وی همچنین به تاسیس انجمن فارغ التحصیلان جامعه المرتضی خبر داد و گفت:فارغ التحصیلان مخلق و فاضل این موسسه  هم اکنون در برنامه های داخلی و خارجی علمی و ترویجی مشغول به انجام وظیفه می باشند و هر ساله از فارغ التحصیلان توانمند  این مرکز در بخش های مختلف از جمله تبلیغ توریسم،تبلیغ مجازی،تبلیغ رسانه ای و تبلیغ حضوری استفاده می شود.

حجت الاسلام رمضانی در پایان به برنامه های فوق برنامه جامعه المرتضی از جمله نشست هایی  با مبلغین با تجربه و برجسته بین المللی، دیدار با علما ، اردوهای علمی، اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *