کمپین بشردوستانه مسلمانان کانادا در روزهای آخر ماه رمضان

کمپیندر آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مسلمانان شهر “هالیفاکس” مرکز ایالت “نوا اسکوشیا” کانادا همچنان به اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه خود ادامه می دهند. مسلمانان این شهر به منظور کمک به نیازمندان این شهر، اقدام به ایجاد کمپینی برای جمع آوری مواد غذایی و کمک های مالی نمودند.

مسئول برگزاری این کمپین در گفتگو با شبکه خبری CBC کانادا اظهار داشت: نام این کمپین، “روح ماه رمضان را به اشتراک بگذار” انتخاب شده است و این دقیقا همان چیزی است که ما در پی آن هستیم.

«اسرا الدراهالی» در ادامه افزود: مسلمانان در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا غروب آفتاب از خوردن و آشامیدن پرهیز می کنند و با تحمل گرسنگی و تشنگی در این مدت، آنچه را که فقرا و نیازمندان هر روز با آن مواجه هستند، به طور کامل درک می کنند.

این کمپین مسلمانان کانادا هر سال در روزهای آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود و مواد غذایی جمع آوری شده، پس از تقسیم و بسته بندی به دست خانواده های نیازمند می رسد.

سال گذشته این کمپین توانست برای بیش از ۵۰۰ خانواده نیازمند ایالت نوا اسکوشیا مواد غذایی فاسد نشدنی و کمک مالی فراهم کند که ارزش مجموع این کمک ها به حدود ۱۰ هزار دلار رسید.

مسئولین برگزاری این کمپین ابراز امیداوری کردند با حضور گسترده مردم شهر هالیفاکس، کمک های مالی و غذایی در سال جاری، به مقدار سال گذشته و حتی بیشتر از سال گذشته باشد تا بتوانند خانواده های بیشتری را تحت پوشش کمک ها مالی و سبد غذایی خود قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *