پاسخ به سوالات کاربردی پیرامون فلسفه احکام در اداره تبلیغ مجازی جامعه المرتضی

فلسفه-احکام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام ،مدیر اداره تبلیغ مجازی از پاسخ به سوالات کاربردی پیرامون فلسفه احکام در واحد تبلیغ مجازی جامعه المرتضی خبر داد.

جناب آقای ادریسی در تبیین این فعالیت گفت:یکی از مهمترین سوالاتی که غیر مسلمانان در پیرامون آن پرسش های متعددی مطرح می کنند سوالاتی است که در حوزه مسائل فلسفه احکام مطرح می شود که این مسئله علاوه بر جذابیت های خاصی که دارد ،می تواند زیبایی های دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی کند.

از جمله این سوالات می توان به چرایی مسئله غسل در اسلام،دلیل عبادت خداوند متعال،دلیل خواندن و اقامه نماز در اسلام،چرایی امر به معروف و نهی از منکر ،حرمت قمار،دلیل حرمت نجاست برخی از حیوانات و بسیاری از سوالات دیگر اشاره کرد ،که علاوه براینکه دانستن آنها برای بسیاری از مسلمانان جذابیت دارد ،برای غیر مسلمانان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر اداره تبلیغ مجازی گفت:با توجه به این خلاء در فضای مجازی که برخی از سایت های شیعی اصلا به این مسئله نپرداخته اند و برخی دیگر به صورت پراکنده موضوعاتی را بیان کرده اند،مبلغین فضای مجازی جامعه المرتضی علیه السلام تا کنون بیش از 90 سوال پیرامون فلسفه احکام را در سایت byislam جمع آوری  و تولید و ترجمه کرده اند  که مجموعه ای بسیار مفید برای علاقه مندان به این مسئله می باشد.

وی در پایان گفت:علاقه مندان می توانند از طریق درگاه سایت بای اسلام به آدرس www.byislam.com به این بخش دسترسی داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *