موسسه بین المللی المرتضی باید به یک مدل ایده آل برای سازمان های مردم نهاد تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه بین المللی المرتضی ، حجت الاسلام مشکی به بیان اهداف مهم این مرکز در کشور و در منطقه پرداخت.
وی با تاکید بر ارتقاء و پیشرفت در عرصه فعالیت های بین المللی گفت: وضعيت و شرايط كشور و منطقه بسيار ويژه است و به اعتقاد من از اين ويژه تر هم خواهد بود و اين نتيجه مبارزه با استكبار جهاني است و مقاومت در اين راه قطعا پيروزي را در پي خواهد داشت.آنچه بر عهده ما و مجموعه ماست دو بخش عمده است يكي موضوع آموزش و ديگري فعاليت هاي ديني در عرصه جهاني است كه در اين موضوع گاهي با اعزام مبلغ مي باشد و گاهي با ساماندهي فضاي مجازي .
ریاست موسسه بین المللی المرتضی با اشاره به هدف مهم مرکز افزود: باالاخره آن چيزي كه بر عهده ماست ابلاغ و رساندن پيام ديني به خارج از كشور است و اين مسئوليت بسيار سنگيني است و اگر شب و روز خود را براي اين فعاليت اختصاص دهيم باز هم كم است.
وی برای رسیدن به موفقیت در عرصه تبلیغ بین الملل با اشاره به سه نکته مهم گفت:
برای موفقیت در این مسیر نیازمند چند نکته هستیم:
1- تیز هوشی و هواس جمعی که فرصت ها را مغتنم بشماریم که از چه فرصت هایی را در درون نظام و حوزه می توان بهره برد و به اهداف خود که ابلغ و رساندن پیام دینی به خارج از کشور است برسیم.
2- انگیزه های داخلی نکته مهمی است که لازم است با اخلاص همراه باشد که این نکته تجربه شده است که خداوند انسان های با اخلاص را عزیز می کند و به موفقیت می رساند و اگر اخلاص نباشد اثرگذاری نخواهد داشت.
3- تلاش مضاعف و نظم از نکته های دیگری است که باید با این دیدگاه به کار نگاه کنیم که در حال حاضر مهمترین کاری که بر عهده ما گذاشته شده است همین کار است و اگر به این دید به کار نگاه کنیم و به گونه ای کار را با تلاش پیش ببریم که در سال های آینده تبدیل به یک الگو و مدل برای موسسات و سازمان های مردم نهاد شویم که قصد دارند در زمینه تبلیغ بین الملل در کشور و منطقه فعالیت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *