مدیر جامعه المرتضی خبر داد:اعزام مبلغین جهت تبلیغ در ماه محرم

davodi

حجت الاسلام داودی مدیر جامعه المرتضی از اعزام مبلغین جهت تبلیغ در ماه محرم به کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام حجت الاسلام داودی مدیر این مرکز گفت:با توجه به درخواست برخی از مراکز اسلامی جهت اعزام مبلغ به آن مراکز،تعدادی از مبلغان جامعه المرتضی به کشورهای اوگاندا و نیوزلند اعزام  گردیدند.

حجت الاسلام داودی در ادامه با اشاره به برنامه های مبلغین اعزامی افزود:برگزاری مراسم  ویژه سالار شهیدان و سخنرانی در  مراکز اسلامی و رسیدگی به امور و مشکلات مسلمانان  و حضور در رسانه های تلویزیونی و رادویی از جمله مهمترین فعالیت هایی مبلغین در ایام محرم می باشد.

ایشان با اشاره به اینکه مراسم عزاداری سید الشهداء در سراسر دنیا از جاذبه های خوبی برای غیر مسلمانان برخوردار است و امام حسین علیه السلام با شعار آزادی خواهی و شجاعت و مردانگی تنها اختصاص به مسلمانان ندارد تصریح کرد:

این ایام فرصت استثنایی برای معرفی اسلام ناب به مردم دنیاست و محرم و صفر چنانچه امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند رمز مهمی برای احیاء و معرفی اسلام ناب محمدی به مردم دنیاست.

مدیر جامعه المرتضی در خاتمه  گفت:همه ساله با شروع محرم جمعی از عزادارن حسینی در اقصی نقاط جهان به عزاداری پرداخته و حضور مبلغین در این مراسمات موجب رونق بخشیدن و افزایش بینش و بصیرت در بین مسلمین جهان خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *