«مادر» و «مسافر ایران» در نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از عمارفیلم؛ دوازدهمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب با اکران دو مستند «مادر» و «مسافر ایران» و بررسی موضوع شهدای غیرایرانی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مستند «مادر» به کارگردانی سیاوش سرمدی از آثار سومین جشنواره مردمی فیلم عمار، روایتی از زندگی همسر و مادر 4 شهید است که به تنهایی و با مشکلات فراوان زندگی می‌کند اما خم به ابرو نمی آورد و فقط از خدا می‌خواهد که ایمانش را از دست ندهد.

مستند «مسافر ایران» به کارگردانی محسن یزدی‌قلعه نیز روایتی است از یک مادر لبنانی که تنها فرزندش را در جنگ ایران و عراق تقدیم اسلام نموده و برای اولین بار بر سر مزار فرزندش حضور پیدا می‌کند.

در این نشست که با حضور جمعی از اکران‌کنندگان و مخاطبان جشنواره عمار برگزار می‌شود، آقایان محسن یزدی‌قلعه کارگردان مستند «مسافر ایران» و مدیر مرکز مستند سوره، محسن اسلام زاده مستندساز و محمدسرور رجائی مدیر خانه ادبیات افغانستان به موضوع شهدای غیرایرانی دفاع مقدس می‌پردازند.

نشست فیلم‌سازان جوان سینمای انقلاب پنجشنبه‌ 13 شهریور از ساعت 16 در محل حسینیه هنر به آدرس تهران، خیابان 16 آذر، رو به‌روی خیابان پورسینا، پلاک 60 برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است و این نشست‌ به صورت مستقیم از طریق سایت Ammarfilm.ir پخش می‌شود.

انتهای پیام/س

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *