فعالیت های تبلیغی مؤسسه بين المللي المرتضي (ع) در عرصه های مختلف

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بين المللي المرتضي (ع) ،حجت‌الاسلام حجت‌الله داودی مدیر  مؤسسه بين المللي المرتضي (ع) [مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل ]یکی از عرصه های فعالیت این مرکز فعالیت های تبلیغی میان توریست ها دانست وافزود:

گرچه کشورمان به اندازه کشورهایی مانند فرانسه توریست ندارد، اما رقمی در حد یکی دو میلیون توریست به کشورمان می آیند که نباید برنامه شان صرفا بازدید از آثار تاریخی کشور باشد و این توریست ها علاقه دارند که شبهات موجود در خصوص محدودیت های اسلامی، حجاب و حقوق زن را مطرح کنند که پس از پاسخ گرفتن نیز قانع می شوند.

وی اظهار کرد: توریست در هنگام سفر با داشتن وقتی آزاد، فرصت سخن گفتن با یک روحانی را دارد که خود این سخن گفتن برایش جذاب است و پس از برگشتن به کشورش به نوعی با بیان واقعیت ها، مبلغ ما می شود.

مدیر مؤسسه بين المللي المرتضي (ع)، با اشاره به فعالیت مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل در عرصه های مختلف گفت: این مرکز در بحث فضای مجازی و توریست ها به صورت جدی کارکرده است و در عرصه خارج از کشور در هر کجا که لازم بوده است، همکاری کرده است.

برگزاری دوره های آموزش مبلغین برای خارج از کشور

داودی یکی از فعالیت های مؤسسه بين المللي المرتضي (ع) را آموزش دانست وافزود: بسیاری از طلبه های زبان دان حوزه، نیاز به آموزش متونی برای تبلیغ دارند که در دوره های یکی دو ساله در این مرکز با مبانی لازم آشنا می شوند.

وی ادامه داد: طلبه ها در دوره های آموزشی جهت تبلیغ خارج از کشور، با مباحثی همچون دین و آداب و رسوم جامعه هدف، شیوه تبلیغ، جامعه شناسی تبلیغ و مدیریت فرهنگی آشنا می شوند.

11 پاسخ
  1. محمدباقررجبي گفته:

    من طلبه اي هستم ملبس وحافظ قرآن ومسلط به زبان انگليسي هستم ولي فضاي تبليغ براي بنده وجود نداردخواهش ميکنم برايم فراهم نماييد

    پاسخ
  2. مهدی رفیعی گفته:

    با سلام لیسانسیه مترجمی زبان انگلیسی هستم علاقمند به تبلیغ اسلام در صنعت توریسم میباشم لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام ،در صورت داشتن تحصیلات حوزوی روزمه خود را از طریق بخش ارسال روزمه در سایت برای ما ارسال بفرمایید.

      پاسخ
  3. سیف الله گفته:

    سلام درکتاب فقه برای غرب نشینان بخش eat and drinkدر بخش سوم سوال جواب اخر صفحه امده is it not permissible to eat ….حال که بایدit is not…..باشد .درست کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،این کتاب توسط جامعه المرتضی ترجمه و چاپ نشده است و مانند کتاب های دیگر عاری از هرگونه اشتباه نیست و این امر کاملا طبیعی است و ناظران محتوایی پس از هر دوره چاپ اشتباهات قبلی را تصحیح و برطرف می کنند.

      پاسخ
  4. سیف الله گفته:

    سلام امتحانات شفایی حوزه در شهرستان شهریور یا مهر برگزار میشود حال موقع امتحان کتبی یا شفایی شما باید امتحان شفایی داده شده باشد، یا مهلت میدهید .

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،به دانش پژوهانی که امتیازات لازم را کسب کرده باشند مهلتی برای ارائه مدرک از طرف معاونت آموزش داده خواهد شد.

      پاسخ
  5. مهدی رجائی پور گفته:

    سلام علیکم
    بنده طلبه سال هفتم خارج خوزه علمیه خراسان هستم
    امتحان جامع دکترای فقه و مبانی حقوق را گذرانده ام
    در حال نگارش پایان نامه سطح 4 هم هستم
    کاردانی مترجمی زبان انگلیسی دارم

    سه و ماه اندی در برزیل به جهت ذبح شرعی حضور داشته ام و تا حدودی آشنایی با زبان پرتغالی برزیلی دارم و علاقه به فراگیری و تبلیغ به این زبان دارم
    می خواهم بدانم آیا دوره ای جهت پذیرش و آموزش دارید؟
    متشکرم
    09155156308

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام.می توانید در دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی شرکت کنید.زمان ثبت نام آغاز شده است.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *