راه اندازی سایت چند رسانه ای Byislam توسط مبلغین مجازی جامعة المرتضی

چند-رسانه-ایبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام ، مدیر اداره تبلیغ مجازی از راه اندازی سایت چند رسانه ای بای اسلام خبر داد.

ادریسی در بیان هدف از راه اندازی و افتتاح این بخش از سایت گفت:در حدود یک سال است که سایت Byislam  راه اندازی شده است و مطالب متعددی در موضوعات مختلف از جمله موضوعات قرآنی،احکام،اعتقادات،اخلاق،سبک زندگی ،اخبار مربوط به جهان اسلام در این سایت بارگزاری شده است که این موضوعات بیشتر در قالب متن در اختیار مخاطبین در سراسر دنیا قرار گرفته است.

وی گفت:با توجه به جذابیت هایی که کلیپ های تصویری و پادسکت های صوتی برای  مخاطبین فضای مجازی دارد،تصمیم گرفته شد تا بخش چند رسانه ای سایت byislam  نیز راه اندازی شود تا بتوانیم با جذابیت هایی که در بخش تصویر و صدا قرار دارد ،مخاطبین بیشتری را جذب کنیم و تشنگان معارف اسلام ناب محمدی را از این طریق با دین مبین اسلام آشنا کنیم.

مدیر اداره تبلیغ مجازی افزود:این سایت تنها به بارگزاری و ارائه و نشر مطالب اسلامی در قالب صدا و تصویر اختصاص دارد که تا کنون بیش از 110 فایل صوتی با موضوعات کاربردی مانند جهاد در اسلام،اهمیت کسب علم و دانش در اسلام،پیامبر اسلام،سبک زندگی،یگانگی خداوند،مسئله معاد و قیامت در آن بارگزاری و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ایشان افزود:این سایت از طریق آدرس http://www.byislam.com/multimedia/ در اختیار مخاطبین قرار دارد و علاوه بر شنیدن فایل های صوتی،امکان دانلود تمامی فایل ها برای مخاطبین قرار داده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *