حضور فعال موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام در نمایشگاه انوار هدایت

حضور فعال موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام در نمایشگاه انوار هدایت نمایشگاهی برای رونمایی و معرفی دستاوردهای نهادهای فعال در عرصه بین الملل

به گزارش روابط عمومی موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام، موسسه المرتضی در غرفه خود در این نمایشگاه از محصولات خود در زمنیه‌های مختلف از جمله چاپ کتاب به زبان‌های مختلف و فعالیت‌های حضوری، رسانه‌ای و مجازی خود در عرصه بین الملل رونمایی نموده تا مراجعه کنندگان محترم با فعالیت‌های موسسه آشنا شوند.

در افتتاحیه نمایشگاه آیت الله رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام از غرفه موسسه دیدن نموده و از فعالیت‌های موسسه در عرصه بین الملل قدردانی نمودند.

یکی از محصولاتی که در غرفه موسسه برای اولین بار و به صورت غیر رسمی رونمایی شد کتاب «مقدمه‌ای بر شناخت اسلام» است که به 5 زبان انگلیسی، اسپانیولی، پرتغالی، روسی و چینی توسط جمعی از فرهنیختگان و فعالان حوزوی عرصه بین الملل جمع آوری، ترجمه، تالیف و چاپ شده است.

دیگر محصول موسسه در زمینه تالیف کتاب، کتاب «درآمدی بر شناخت شیعه» است که این کتاب نیز در دست ترجمه به 6 زبان است و به زودی به چاپ خواهد رسید.

این نمایشگاه از 10 دیماه لغایت 15 دیماه فعال است و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند در این بازه زمانی صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 15 الی 20 از نمایشگاه دیدن فرمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *