گفتگوی طلاب جامعه المرتضی با ۷۰۰ نفر از توریست های اصفهان در ایام نوروز

22-1-92-4-0-1

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام ،مسجد امام اصفهان و همچنین مدرسه علمیه ناصریه که در کنار این مسجد قرار دارد و امروزه جزیی از مسجد است، از مکانهایی است که تعداد زیادی از گردشگران خارجی روزانه از آن بازدید می کنند.

 

همواره دلسوزان فرهنگی این دغده را داشتند که چرا در این مدرسه که اساس آن برای معرفی و ترویج اسلام و تشیع است، روحانی آشنا با زبان خارجی حضور ندارد و بهره ی بازدید کنندگان نیز فقط تماشای سنگ و کاشی است و نهایت چند عکس یادگاری از در و دیوار که آن هم در جای خود پسندیده است.

در همین راستا جامعه المرتضی با همکاری مرکز مدیریت حوزه اصفهان، فضایی را فراهم کرد تا طلاب زباندان به طور مستمر در مسجد حاضر بوده و ضمن گفتگو در مورد مسائل و شبهات مختلف هدایای فرهنگی نیز به ایشان اهدا کنند.

در ایام نوروز سال جاری، مبلغان این مرکز با حضور در مسجد امام اصفهان و مدرسه علمیه ناصریه فعالیت تبلیغی خود را در عرصه توریسم آغاز کردند.

در مدت ۱۳ روز فعالیت تبلیغی این مبلغان ، با حدود ۷۰۰ نفر توریسم از کشورهای مختلف جهان از جمله آلمان، اتریش،اسپانیا، انگلستان، برزیل، فرانسه، چین، ژاپن، هنگ کنگ، ایتالیا،هند و… به صورت گروهی و فردی ارتباط برقرار شد.

گفتنی است در این ارتباط و گفتگوی دوستانه، به توریست ها بسته های فرهنگی شامل: کتابی در رابطه با اعتقادات شیعه به زبان انگلیسی، مگنتی از مکان های تاریخی و دیدنی ایران به عنوان هدیه ارایه گردید و ایمیل های ملاقات کنندگان جهت ارتباطات بعدی و ارسال مجلات الکترونیک مرکز به ایشان، دریافت گردید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *