تولید بیش از 50 کلیپ آموزشی در واحد رسانه مؤسسه بين المللي المرتضي (ع)

تبلیغ-رسانه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام، آقای ادریسی از تولید بیش از 50 کلیپ آموزشی معارفی در واحد رسانه جامعه المرتضی خبر داد.

مدیر بخش رسانه جامعه المرتضی گفت:با توجه به اینکه در حال آماده سازی استودیو مرکز هستیم ،در این مدت با همکاری دانش پژوهان فعال جامعه المرتضی بیش از 50 کلیپ آموزشی در موضوعات اهمیت حجاب در حفظ ارزش های زن در دنیا ،دلیل و چرایی نیاز به دین و مذهب و …..تهیه و ضبط و در واحد رسانه تدوین شده است.

ادریسی گفت:با توجه به اهمیت ارتباط تصویری با مخاطبین بین المللی تصمیم گرفتیم تا واحد رسانه را با تجهیز استودیو جامعه المرتضی بیش از گذشته فعال کنیم .

مدیر واحد رسانه با ابراز امیدواری از همکاری مسئولان مربوطه در تجهیز استودیو مرکز افزود:دنیای کنونی تبدیل به دهکده ای کوچک شده است که استفاده مفید و کاربردی از فضای سایبری می تواند به ما برای تاثیرگذاری در این دهکده کمک بسزایی کند و نادیده گرفتن این فضای مهم و موثر خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی گفت:امروزه در فضای مجازی سایت های بسیار زیادی در جهت آموزش کاربران فعالیت دارند و متاسفانه سایت هایی که در زمینه انتشار کلیپ های مذهبی به زبان های زنده دنیا و با رویکرد اسلام ناب محمدی فعالیت دارند بسیار ناچیز و محدود هستند که این مسئله وظیفه و مسئولیت نهاد هایی که در زمینه تبلیغ بین الملل فعالیت می کنند را بیش از گذشته سنگین تر می کند.

ادریسی در پایان گفت:در واحد رسانه قصد داریم کلیپ هایی با مدت کوتاه (3 تا 5 دقیقه) با هدف معرفی سبک زندگی اسلامی و پاسخ به شبهات مهم و پرتکرار غیر مسلمانان پیرامون دین مبین اسلام تهیه و تدوین کنیم و در شبکه های اجتماعی ویدئویی نظیر یوتیوب و ….بارگزاری کنیم .

4 پاسخ
  1. مجید گفته:

    با عرض سلام،من طلبه پایه شش هسم و ساکن قم نیستم ولی ب زبان انگلیسی تسلط نسبتا خوبی دارم میخواستم اگه ممکنه چند کتاب آموزشی اسلامی ب زبان انگلیسی به من معرفی کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام و عرض ادب ،در زمینه احکام اسلامی کتاب فقه المغتربین به زبان انگلیسی که از لینک زیر می توانید دسترسی داشته باشید

      http://www.sistani.org/english/book/46/

      و کتاب A Manual Of Islamic Beliefs And Practices که توسط انتشارات انصاریان قم خیابان صفاییه کوچه آمار به چاپ رسیده است را می توانید مطالعه کنید و لغات کاربردی بسیار خوبی را که لغات تخصصی اسلامی به زبان انگلیسی است را مسلط شوید.

      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  2. طلبه گفته:

    با سلام و احترام، در زمینه ترجمه و برگرداندن کتب و مقالات دینی به زبان انگلیسی،چگونه می تونیم با این موسسه همکاری داشته باشیم.
    با سپاس

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام و احترام،لطفا روزمه خود را از طریق بخش ارسال روزمه سایت ارسال بفرمایید. با تشکر

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *