تهيه و توليد برنامه با موضوع علل قيام اباعبد الله الحسين در آستانه ماه محرم

محرم

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل جامعه المرتضي عليه السلام،كارشناس رسانه مركز از تهيه و توليد برنامه در آستانه ماه محرم خبر داد.

كارشناس رسانه جامعه المرتضي گفت:با توجه به اهميت قيام سيد الشهداء و فلسفه عاشورا در ماه محرم اقدام به تهيه و توليد كليپ هاي كوتاه با حضور مبلغين جامعه المرتضي كرديم.

ايشان گفت:يكي از مهمترين سوالاتي كه در زمينه قيام امام حسين عليه السلام از طرف غير مسلمانان پرسيده مي شود،اين است كه آيا اين قيام مختص افراد عرب و مسلمان بوده است يا ديگر مليت ها نيز در اين قيام حضور داشتند؟

وي گفت: ما  با توليد چند برنامه به اين موضوع پرداختيم كه مليت در قيام سيد الشهداء به هيچ وجه اهميت نداشته است و افرادي جزء ياران امام حسين بوده اند كه از ديگر كشورها مانند تركيه و افريقا حضور داشتند و برخي ياران حضرت مسيحي بوده اند كه در جريان كربلا و عاشورا مسلمان شده اند و به ياري امام مظلومشان پرداخته اند.

ايشان افزود:همچنين در برخي ديگر از برنامه ها به فلسه قيام حضرت اباعبدالله الحسين پرداخته شده است كه با معرفي شرايط موجود در آن دوره و حاكميتي كه بر جامعه بود،بيان شده است كه چرا حضرت قيام كردند و واقعه عاشورا و كربلا اتفاق افتاد؟

وي در پايان گفت:اين سلسله برنامه ها در سايت باي اسلام به آدرس www.byislam.com و همچنين كانال رسمي جامعه المرتضي در شبكه اجتماعي يوتيوب بارگزاري شده است.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *