بازتاب رسانه ای ثبت نام آزمون جامعه المرتضی (ع)

22-1-92-4-0-111

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام،پس از درج خبر ثبت نام از طلاب علاقه مندان برای تحصیل در چهار زبان در سایت جامعه المرتضی،رسانه های خبری ،به انتشار و بازنشر این خبر پرداختند :

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری،جزئیات این آزمون را اینگونه در سایت خبری خود منتشر کرد:

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جامعة المرتضی (ع) از میان کارشناسان دینی برادر و واجد شرایط در رشته‌های زبان انگلیسی، اسپانیایی، سواحلی و روسی دانش پژوه می‌پذیرد.

از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به برخورداری از استادان مجرب اعطای فرصت مطالعاتی به نفرات برتر دوره‌ها ، حمایت و پشتیبانی در امر تبلیغ بین‌الملل، برخورداری از کمک هزینه تحصیل، استفاده از بهترین روش‌های فراگیری زبان اشاره کرد.

گفتنی است، داوطلبان برای ثبت نام 3 خرداد ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی www.murtaz.ir مراجعه کنند، همچنین تاریخ آزمون پنج شنبه 8 خرداد ساعت 9 است.

خبرگزاری حوزه،در سایت حوزه نیوز ،به انتشار این خبر به شرح زیر پرداخت:
به گزارش خبرگزاری حوزه،جامعة المرتضی(ع)مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت زبان آموزی برای طلاب و تبلیغ در عرصه بین الملل از بین برادران طلبه واجد شرایط مطابق ضوابط دانش پژوه می پذیرد.

ازمزایای شرکت در این دوره می توان به برخورداری از اساتید مجرب،اعطای فرصت مطالعاتی به نفرات برتر دوره ها،حمایت و پشتیبانی در امر تبلیغ بین الملل،برخورداری از کمک هزینه تحصیلی،استفاده از بهترین روش های فراگیری زبان با برخورداری از انواع لوازم کمک آموزشی اشاره کرد.

تعهد به عدم اشتغال همزمان در سایر مراکز،تسلط به زبان انگلیسی در حد مکالمه پیشرفته،دارا بودن مدرک سطح2حوزه یا بالاتر،موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری ،اشتغال به دروس حوزوی، تابعیت ایرانی وحداکثر سن35سال از  شرایط ثبت نام در این دوره ها می باشد.داوطلبان برای ثبت نام سوم خرداد ماه سال جاری می توانند به پایگاه اینترنتیwww.murtaza.irمراجعه نمایند ،همچنین تاریخ آزمون نیز  پنج شنبه 8خردادماه ساعت9 برگزار می شود.

همچنین سایت های

1-در نیوز

2- پایگاه اندیشوران حوزه

3- پایگاه خبری قم نا

در خبرهای جداگانه به انتشار خبر پذیرش دانش پژوه در جامعه المرتضی علیه السلام پرداختند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *