ایجاد گروه‌های تبلیغی بین‌المللی مسلط به زبان‌های مختلف

zadhosh8293 (1)

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) اظهار کرد: جامعة المرتضی یا مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم ایجاد تحول در حوزه‌های علمیه ایجاد شد.

وی افزود: ایشان فرمودند بروید در قم مدرسه‌ تربیت مبلغ برای دنیای خارج راه بیندازید و در همین راستا حوزه تصمیم به ایجاد چنین مرکزی گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین زادهوش با بیان اینکه کار اصلی این مرکز جذب و تربیت، اعزام مبلغ و به کارگیری مبلغان در رسانه‌های مختلف، محافل دانشگاهی و ارتباط با علاقه‌مندان در فضای مجازی است، گفت: با توجه به نوپا بودن مرکز، فعالیت‌های خوبی در تمامی عرصه‌ها انجام شده است که از جمله آن‌ها ایجاد گروه‌های تبلیغ به زبان‌های مختلف است.

رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ تصریح کرد: گروه‌های تبلیغی پرتغالی، روسی، فرانسوی، آلمانی و کره‌ای تشکیل شده و در فضاهای مختلف همچنین فضای مجازی مشغول به تبلیغ هستند.

زادهوش تولید محتوای دینی و اسلامی همچنین تبلیغی، و ترجمه آثار فاخر و در عین حال پرکاربرد مذهبی و دینی برای علاقه‌مندان در خارج کشور و ارایه آن به صورت مجازی و غیرمجازی را از دیگر فعالیت‌های این مرکز دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین زادهوش با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف تبلیغی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این مرکز جذب طلاب برای تربیت مبلغ است که تاکنون 45 نفر در حد تبلیغ هستند و آموزش‌های مرکز را که فراگیری زبان یکی از محورهای اصلی آن است سپری کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از 90 نفر در حال گذراندن دوره تبلیغی هستند و 120 نفر برای سال جدید پذیرش خواهند شد و دروسی مانند روابط بین‌الملل، فلسفه غرب، ادیان و مذاهب و … از جمله دروسی است که خواهند گذراند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زادهوش برگزاری دوره‌های تمهیدی برای مبلغان را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و گفت: چندی قبل یک دوره تمهیدی به کشور لبنان با حضور تعدادی از مبلغان صورت گرفت.

وی افزود: ارایه مقاله به کنفرانس‌های بین‌المللی از دیگر کارهایی است که با حمایت این مرکز و از سوی دانش‌آموختگان انجام می‌شود که از جمله آن می‌توان به پذیرش شش مقاله در این کنفرانس‌ها اشاره کرد.

زادهوش ارتباطات در فضای مجازی(ژاپن)؛ ارزش‌های اسلامی در ارتباطات(لهستان)؛ جایگاه اجتماعی زن در دیدگاه استاد مطهری(یونان)؛ اقتصاد اسلامی با تکیه بر دیدگاه شهید صدر(یونان)
و جایگاه زن در اسلام(ایتالیا) را از جمله این مقالات عنوان کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *