کارگاه تولید محتوا با موبایل «اولین جلسه»

 

اولین جلسه کارگاه تولید محتوا با موبایل با تدریس آقای ادریسی در سالن همایش‌های موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام برگزار گردید.

این کارگاه در سه جلسه با موضوعات فن بیان، صفر تا صد تولید محتوا با موبایل و انتشار محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

در اولین جلسه که با موضوع فن بیان برگزار گردید آقای ادریسی در مقدمه به این مساله مهم که امروزه یکی از جذاب‌ترین و پردرآمدترین شغل‌ها در دنیا تولید محتوا در فضای مجازی است اشاره کرد و نمونه‌های موفقی از تولید کنندگان محتوا در دنیا و ایران را به صورت مختصر معرفی نمود.

سپس ایشان در ابتدا در رابطه با حداقل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تولید محتوا و به اشتراک‌گذاری آن در فضای مجازی توضیحاتی ارائه نمود و به معرفی برخی از این تجهیزات که شامل (گوشی تلفن همراه، سه پایه یا پایه مونوپاد و یا هر پایه‌ای که بتوان گوشی را روی آن قرارداد و میکروفون) می‌باشند پرداخت.

وی در ادامه به تشریح شاخصه‌های مهم، کاربردی و تاثیرگذار در فن بیان پرداخت و هر یک را به صورت مجزا و کامل برای شرکت کنندگان در این کارگاه که متشکل از دانش‌پژوهان و اساتید گروه‌های زبانی موسسه بودند تشریح و توضیح نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *