دیدار ریاست دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه از موسسه المرتضی (ع)

ریاست دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه حجت الاسلام و المسلمین آقای حسینی کوهساری، به همراه معاونین و مدیران آن مجموعه از موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید مشکی رئیس موسسه المرتضی علیه السلام، ضمن ابراز خوشامدگویی و خرسندی از حضور ریاست و معاونین دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه  به ارائه گزارشی از برنامه ها و ماموریت های این موسسه پرداخت و رویکردهای جدید موسسه را تبیین و تشریح کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در تکمیل بانک اطلاعات طلاب و مبلغین بین الملل زبان دان از آماده شدن سامانه و بستر مناسب این بانک اطلاعات در موسسه المرتضی علیه السلام خبر داد.

رئیس موسسه المرتضی علیه السلام همچنین با طرح موضوع نشست ها و جلسات تجربه افزایی ویژه طلاب، آمادگی موسسه را جهت برگزاری این نشست ها را به صورت مشترک اعلام  نمودند.

همچنین در این نشست رئیس دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه با ابراز خرسندی از فرصت های پیش آمده جهت بازدید از موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام  به بیان سیاست های دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه و نیز تبیین محورهای همکاری این دفتر با نها دهای حوزوی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین آقای حسینی کوهساری از اعلام همکاری کامل با موسسات مرتبط با امور بین الملل و به ویژه موسسات مردمی خبر داد و بیان نمود:موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام به منظور پیشبرد اهداف خود می تواند از همه ظرفیت های قانونی ایجاد شده توسط این دفتر بهره مند گردیده و این دفتر آماده هرگونه همکاری در محورهای ارائه شده می باشد.

ایشان ضمن برشمردن برخی از ظرفیت ها از جمله : استفاده از تفاهم نامه های حوزه با مراکز مختلف در زمینه امور بین الملل، عضویت و استفاده از کانال های راه اندازی شده برای تبادل تجربیات تبلیغی مبلغین، عملیاتی نمودن طرح جذب نخبگان حوزوی جهت آموزش و فعالیت های بین المللی خواستار همکاری دو نهاد جهت ارتقاء فعالیت های دینی گردید.

در پایان این نشست به منظور عملیاتی شدن موضوع این جلسه مقرر گردید کارگروه مشترکی مصوبات جلسه را پیگیری نموده و در جلسات مشترک بعدی میزان پیشرفت امرو گزارش گردد.

همچنین در این جلسه معاونان دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه جهت توسعه و تعمیق همکاری های فیمابین دو مجموعه نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *