پذیرش 50 طلبه برای فراگیری زبان چینی

zadhosh8293 (1)

به گزارش  روابط عمومی جامعه المرتضی از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ احمد زادهوش، رییس جامعه المرتضی، در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل که در این مرکز برگزار شد، گفت:رهبر معظم انقلاب در سال 87 در دیدار نخبگان توصیه فراوانی برای ایجاد یک مرکز آموزش تربیت مبلغ در سطح بین‌الملل داشتند.

وی با بیان این‌که کارهای پراکنده بسیاری در این زمینه انجام شد ولی هیچ مرکزی در این راستا راه‌اندازی نشد، افزود: پس از طی مطالعات فراوانی که انجام شد مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل از سه سال پیش راه‌‌اندازی و آغاز فعالیت کرد.
رییس مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل اظهار داشت: در اولین فراخوان پذیرش بیش از 700 طلبه جوان مسلط به زبان انگلیسی برای گذراندن دوره‌های تبلیغی نام‌نویسی کردند که انتظار آن نمی‌رفت، ولی به دلیل مشکلات مکانی و اقتصادی ما توانستیم بعد از آزمون کتبی و چندین آزمون شفاهی تعداد 35 نفر از این عزیزان را پذیرش کنیم.
حجت‌الاسلام زادهوش با بیان این‌که مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل تمامی تلاش خود را برای تربیت طلاب مسلط به زبان‌های خارجی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: تاکنون این مرکز 25 مبلغ مجرب مسلط به زبان خارجی و دارای مدارج علمی حوزوی و دانشگاهی تربیت کرده‌ است.
وی با اشاره به سفرهای برخی از مبلغان مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل به خارج از کشور، تصریح کرد:  برخی از مبلغان این مرکز انواع تبلیغ در عرصه‌های بین‌المللی را تجربه کرده‌اند و در این مسیر موفق هم بوده‌اند.
رییس مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل ادامه داد: حضور در عرصه تبلیغ رسانه‌ای، ارائه مقالات دینی به کنفرانس‌های بین‌المللی  و ارائه تبلیغ دینی در تالارهای مجازی مهم‌ترین عملکرد مبلغان این مرکز در عرصه تبلیغی بوده است.
وی با بیان این‌که در این مرکز دو زبان عربی و چینی به طلاب آموزش داده می‌شود، افزود: به غیر از این دو زبان امسال درصدد برگزاری دوره آموزش زبان چینی برای طلاب هستیم.
حجت‌الاسلام زادهوش گفت: امسال طی فراخوانی که برای زبان چینی داشتیم نزدیک به 250 نفر متقاضی یادگیری زبان چینی بودند که50 نفر برای آموزش زبان چینی پذیرفته شدند و از امسال مشغول به آموزش می‌شوند.
وی در پایان با ابراز امیدواری از کمک مسؤولان برای تربیت مبلغ در عرصه بین‌الملل، ابراز داشت: در تلاش هستیم بتوانیم در زمانی نه چندان دور بیش از 400 مبلغ در عرصه‌های مختلف تبلیغی در 12 زبان بین‌المللی تربیت و تحویل جامعه اسلامی دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *