ديدار اعضا تازه مسلمان مراکز اسلامی جامعه المرتضی با آيت الله العظمي صافي گلپايگاني

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام، تازه مسلمانان مراکز اسلامی جامعه المرتضی (ع) با آيت الله العظمي صافي گلپايگاني دام  در شهر مقدس قم دیدار کردند.

در اين ديدار صميمي حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني نكات ارزشمندي را پيرامون مباحث توحيدي از آيات الهي بيان و فرمودند شما به عنوان افرادي كه تازه به دين اسلام مشرف شديد وظيفه بزرگي بر عهده داريد و وظيفه اصلي شما ابلاغ آيات الهي مخصوصا آيات توحيدي به غير مسلمانان است.

حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني افراد حاضر در اين جلسه را به رعايت اخلاق و احسان و نيكي و خوش اخلاقي و كمك به همه بندگان خدا مخصوصا نسبت به غير مسلمانان دعوت و فرمودند: رعايت اين محاسن اخلاقي مي تواند تاثير فراواني براي معرفي اسلام به مردم دنيا داشته باشد.

ايشان با تاكيد بر اينكه شيعه اعتقاد راسخ دارد كه روزي، دنيا توسط منجي عالم بشريت پر از عدل و داد مي شود بيان داشتند:يكي ديگر از وظايف شما اعتقاد قلبي و عملي به ظهور منجي و تلاش براي تحقق اين مساله است.

حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني در اين ديدار به نقش مهم واقعه عاشورا و راهپيمايي ميليوني مردم اعم از مسلمانان و غير مسلمانان در اربعين سيد و سالار شهيدان اشاره و فرمودند: عاشورا و اربعين سبب بيداري انسان هاي بسياري در سراسر دنيا شده است، چرا كه پيام سيد الشهداء كه همان طرفداري از عدالت و مبارزه با ظلم است، سبب بيداري فطرت انسان ها مي شود.

در ابتداي اين ديدار ، مسئولان جامعه المرتضي گزارشي از عملكرد اين مجموعه خدمت معظم له ارائه كردند كه ايشان فرمودند:من قبلا اخبار جامعه المرتضي و عملكرد خوب اين مجموعه را از زبان نزديكان شنيده ام .تا كنون جامعه المرتضي كارهاي بزرگي در عرصه بين الملل انجام داده است.

معظم له در پايان به مسئولان جامعه المرتضي توصيه فرمودند: قدر نعمت بزرگي كه خداوند در اختيار شما قرار داده است را بدانيد و بنده به آينده مجموعه شما و تحقق اهداف شما اميدوارم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *