دوره‌های آموزشی تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل آغاز شد

N81162951-5693821

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، در این مراسم پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین زادهوش رییس مرکز تربیت مبلغ بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی  به ایراد سخن پرداخت.
وی با اشاره به این که مبلغان این مرکز و تبلیغ بین‌الملل، انواع تبلیغ در عرصه‌های بین‌المللی را تجربه کرده‌اند اظهار داشت: ارائه تبلیغ دینی در تالارهای مجازی، ارائه مقالات به کنفرانس‌های بین‌المللی و حضور در تبلیغات رسانه‌ای مهم‌ترین عملکرد مبلغان این مرکز بوده است.
درادامه آیت‌الله سید هاشم‌ حسینی‌بوشهری در سخنان با بیان این‌که شهدا و انبیا(ع) به حال کسانی که بایدها و نبایدهای خدا را در جامعه اشاعه می‌دهند غبطه می‌خورند ابراز داشت: یکی از نکات مهم و برجسته تبلیغ عمل مبلغان به ضروریات دین است و آنها باید عامل به عمل باشند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که زندگی ما را فضاهای مجازی اشغال کرده‌اند ابرازداشت: باید برای تبلیغ در فضاهای مجازی برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مبلغان باید زمان و زبان مخاطب خود را شناخته و با ادبیاتی منطقی به ارائه تبلیغ دین بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *