دعوت از مبلغین بین الملل به منظور درج خاطرات و تجربه های تبلیغی

خاطره-وضوبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام،مدیر اداره تبلیغ مجازی از تهیه بانک جامع خاطرات تبلیغی خبر داد.

مدیر اداره تبلیغ مجازی جامعه المرتضی علیه السلام گفت:به تحقیق مبلغینی که قصد دارند در عرصه بین الملل فعالیت کنند با سوالات زیادی مواجه هستند که پاسخ صحیح و کاربردی به این پرسش ها بعضا سخت و غیر قابل دسترس می باشد.

سوالاتی از قبیل اینکه چه زبانی را برای فعالیت در عرصه بین الملل انتخاب کنم،چگونه و با چه روش های می توانم به کشورهای خارجی برای تبلیغ سفر کنم؟چه افرادی واجد شرایط اعزام به خارج از کشورهستند ؟ کدام موسسات و ارگان ها مسئولیت اعزام مبلغ به خارج از کشور را دارند؟ جزء بیشترین سوالات برای افرادی است که قصد دارند در این مسیر پر فراز و نشیب قدم بگذارند و اسلام ناب محمدی (ص) را به مردم دنیا معرفی کنند.

وی گفت:علاوه بر سوالات فوق مسلما مبلغ بین الملل در کشورهای خارجی با چالش های متعددی مواجه هستند ،چالش هایی از جمله مشکلات ویزا و ورود به کشورهای مختلف،اختلاف فرهنگ و آداب و رسوم ،اختلاف دما و شرایط جوی و ….. که مواجه شدن با این چالش ها نیازمند استفاده از تجربیات مبلغینی است که سال های سال در این عرصه فعالیت دارند.

ایشان افزود: با توجه به وجود سوالات متعدد درفضای تبلیغ بین الملل تصمیم گرفتیم تا با تهیه بانک جامع خاطرات تبلیغی مبلغین موفق ،این خاطرات را در دسترس افراد علاقه مند به فعالیت در فضای بین الملل قرار دهیم.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه تبلیغ بین الملل لزوما به معنای حضور یک مبلغ در کشورهای خارجی نیست و شامل تبلیغ در فضای مجازی،تبلیغ توریسم،تبلیغ رسانه و تبلیغ مکتوب نیز می شود،گفت:

از همه مبلغینی که به هر شکل تجربه و خاطره تبلیغی در فضای بین الملل را دارند دعوت می کنیم تا خاطرات و تجربه های کاربردی خود را از طریق سامانه رسمی سایت جامعه المرتضی علیه السلام و از طریق بخش خاطرات تبلیغی برای ما ارسال کنند تا علاوه بر تهیه بانک جامع خاطرات تبلیغی ، مورد استفاده مبلغین بین الملل قرار بگیرد.

output_Yq0ddU

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *