حضور مبلغین و دانش پژوهان جامعة المرتضی در مدرسه علمیه چهارباغ اصفهان

Flyermock

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام، حجت الاسلام داودی ازحضور مبلغین و دانش پژوهان جامعة المرتضی در مدرسه چهارباغ اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

مدیر جامعه المرتضی در تبیین این خبر گفت: جامعة المرتضی (ع) با همکاری مدرسه علمیه چهارباغ اصفهان در ایام نوروز اقدام به برگزاری کرسی‌های اسلام‌شناسی در مدرسه چهارباغ نموده است، در این برنامه که دوره اول آن از ۲۹ اسفند  ۱۳۹۴ لغایت ۱۳ فروردین ۱۳۹۵  برگزار شد، کارشناسان زبان‌دان با حضور در این مدرسه به بیان دیدگاه‌های اسلام در مسائل مختلف به بازدیدکنندگان خارجی می‌پردازند.

ایشان افزود: با توجه به مصوبه معاونت آموزش لازم است تا همه دانش‌پژوهان در گروه‌های مختلف ازجمله انگلیسی، چینی، پرتغالی، اسپانیایی و روسی با حضور در مراکز توریستی ازجمله مسجد امام خمینی (ره) در اصفهان  علاوه بر پاسخگویی به شبهات گردشگران خارجی با فضای تبلیغ بین‌الملل و سؤالاتی که از جانب غیرمسلمانان پیرامون دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی ایران پرسیده می‌شود آشنا شوند.

وی گفت: مبلغین و دانش‌پژوهان جامعه المرتضی از تاریخ 29 اسفند لغایت ۱۳ فرودین سال ۱۳۹۵ در مدرسه چهارباغ اصفهان  به صورت دائمی از گردشگران خارجی استقبال می کنند.

حجت الاسلام داودی خاطر نشان کرد: بعد از تاریخ مذکور نیز جامعة المرتضی با حضور در مراکز توریستی و با حضور مبلغین نخبه و فعال میزبان توریست های خارجی خواهد بود.

ایشان در پایان  گفت: با همکاری معاونت تبلیغ جامعه المرتضی، در ایام نوروز نمایشگاه های مختلفی با موضوع نامه رهبری به جوانان کشورهای غربی و جلوه های رحمانیت اسلام برگزار شد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *