حسینیه مجازی موسسه بین‌المللی المرتضی ویژه کشور ژاپن

با توجه به شرایط کرونایی کشورهای جهان و عدم امکان اعزام مبلغین به کشورهای مختلف و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مجازی را در اولویت قرار داده است و در همین راستا با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ژاپن اقدام به راه‌اندازی حسینیه مجازی المرتضی علیه‌السلام ویژه مسلمانان و ایرانیان مقیم کشور ژاپن کرد.
در این سلسله برنامه‌ها با که با حضور حضور حجت‌الاسلام دکتر رفیعی و حسینی قمی به مدت شش شب برگزار شد، برنامه‌های مختلفی ویژه مسلمانان و ایرانیان مقیم کشور ژاپن از طریق حسینیه مجازی مرکز در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
حسینیه مجازی المرتضی فرصتی برای ارائه برنامه‌های مختلف در زمینه عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش به زبان های زنده دنیا می باشد که قادر است کلیپ‌های صوتی تصویری، سخنرانی، متن، شعر، دلنوشته، موشن گرافی، فایل کتاب‌های مرتبط، مقاله، عکس نوشت و … را پوشش دهد.
برگزاری برنامه زنده شامل سخنرانی اساتید، نشست‌های تخصصی، اجرای برنامه‌های مداحی دانشگاهی و … از جمله ظرفیت‌های این حسینیه مجازی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *