توصیه حجت الاسلام زادهوش به مبلغین بین الملل

IMG13072881 (1)بعضی مبلغین با خانواده به سفرهای تبلیغ می روند، باید خیلی دقت کنند، که وضعیت فرهنگی و اخلاقی خانوادگی آنها به گونه ای باشد همگی  مبلغ باشند و طوری رفتار نکنند که خنثی کننده فعالیت فرهنگی خود شوند.

مواظب  خانواده خود باشد که آنها تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار نگیرند و حتی این مسئله ممکن در مورد خود مبلغ هم در دراز مدت اتفاق بیافتد و دچار نوعی روشن فکری غربی شوند و واقعا جای تأسف دارد که این قضیه برای یکی از مبلغین زبان دان و سرشناس اتفاق افتاده و خانواده آنها حاضر به برگشتن به ایران نشدند و متأسفانه خود آن مبلغ هم گرفتار اندیشه غرب شد.

 آفت دوم مربوط به مبلغینی است که مجردند و به کشورهای خارجی برای تبلیغ و کنفرانس علمی سفر می کنند و طبیعتاً گرفتار بعضی مسائل می شوند؛ مثلا قصد ازدواج با زنان غیر ایرانی را می کنند که متأسفانه بعضی وقت ها این ها مورد طعمه دشمن قرار می گیرند و  از طریق این نوع ازدواج در طور اطلاعاتی جاسوسان می افتند.

و آفت سوم مربوط به مبلغینی است که نمی توانند خانواده خود را در سفر تبلیغی به خارج کشور ببرند، اگر مبلغ می بیند خانوده همراه او نباشد، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید یا باید این سفر را نرود چون خانواده او مهمتر است و یا اگر می خواهد برود باید تمهیداتی را از قبل برای این مسئله مهم  بیندیشد.

بهر حال سفرهای تبلیغی از دشواری و آسیب های خاصی در ابعاد مختلف برخودار است که باید در همه حال مدیریت کرد و با فکر و اندیشه درست قدم در این راه گذاشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *