برگزاری تور های مذهبی-علمی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی /گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی و اور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام:این مرکز برگزار کننده تورهای مذهبی و علمی در شهر مقدس قم می باشد.
شهر قم با داشتن جاذبه های مذهبی و توانمندی های علمی، متاسفانه در عرصه گردشگری  آنچنان که درخور آن است، درعرصه گردشگری موردتوجه قرار نگرفته است وظرفیت های آن فعال نشده اند. در راستای بهره مندی از توانمندی شهر مقدس قم، جامعه المرتضی علیه السلام، از ابتدای اسفند سال 1395 با همکاری برخی دیگر نهادهای مرتبط با گردشگری مذهبی، تورهای علمی و مذهبی در (قم گردی) برگزار می کند.
در این تورها، توریست ها، راهنمایان تور و یا آژانس ها با هماهنگی قبلی با جامعه المرتضی علیه السلام، به نشست های علمی با متخصصین و بازدید از مراکز دینی و فرهنگی می پردازند.از کشورهای متعدد گروه های مختلفی در این تورها شرکت کرده اند و برنامه های متنوعی متناسب با گروه ها اجرا شده است.
شناساندن شهر مقدس قم، گردشگری مذهبی، آشنایی با آموزه های اسلامی و بالاخص شیعی و برگزاری نشست های تخصصی از مهمترین اهداف این برنامه بوده است.هزینه برگزاری این تور تماما به عهده جامعه المرتضی علیه السلام بوده است و هیچ مبلغی از توریست ها دریافت نشده است.برگزاری این تورها، به زبان های مختلف انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی بوده است و همچنان ادامه دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *