معرفی دو کتاب کاربردی به منظور آشنایی با لغات تخصصی اسلامی به زبان انگلیسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام،با توجه به درخواست برخی از طلاب که در حال فراگیری زبان انگلیسی هستند و خواستار معرفی کتاب های کاربردی برای آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی هستند ،دو کتاب کاربردی و مهم را که حاوی بسیاری از لغات تخصصی اسلامی در زمینه های مختلف اخلاقی ،اعتقادی،احکام اسلامی می باشد را در این قسمت معرفی می کنیم.

کتاب اول:فقه برای غرب نشینان

این کتاب حاوی احکام اسلامی است که غرب نشینان به آن نیاز دارند و علاوه برآن برای افرادی که در صدد آشنایی با لغات تخصصی احکام اسلامی به زبان انگلیسی هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشدکه می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.sistani.org/english/book/46/” target=”blank” ]دریافت کتاب فقه برای غرب نشینان به زبان انگلیسی [/button]

کتاب-آقای-سیستانی

 کتاب دوم:A Manual of Islamic Beliefs and Practice

این کتاب نیز که توسط انتشارات انصاریان قم به چاپ رسیده است ،کتابی مناسب برای آشنایی با لغات تخصصی و کاربردی در زمینه های اخلاقی و اعتقادی است که مطالعه و مباحثه آن به فراگیران زبان انگلیسی توصیه می شود.

کتابچه-راهنما

18 پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام،شرایط ثبت نام اتمام سطح دوم حوزه و قبولی در آزمون های کتبی و شفاهی جامعه المرتضی است که هر ساله در ماه های خرداد و مرداد برگزار می شود.

      پاسخ
  1. علی گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    کتاب a Manual of Islamic Beliefs and Practice
    چطوری میشه این کتاب را خرید؟
    لطفا راهنمایی کنید
    جستجو کردم در نت ولی یافت نشد.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،این کتاب را می توانید از انتشارات انصاریان خیابان صفائیه کوچه امار تهیه کنید،نسخه اینترنتی این کتاب منتشر نشده است.

      پاسخ
  2. سلام گفته:

    سلام. آیا نسخه چاپی کتاب اول (آیت ا… سیستانی) در بازار موجوده؟ اگه هست از کجا می تونیم تهیه کنیم؟
    ممنون.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      سلام،ظاهرا انتشارات انصاریان خیابان صفائیه کوچه آمار نسخه چاپی این کتاب را موجود دارند.

      پاسخ
  3. سیف الله گفته:

    سلام،بنده طلبه شهرستان هستم وتابحال قم نبودم برای موسسه شما قصد دارم بیام قم بهمراه تحصیل در درس خارج.بخاطر این قصد دارم ماه اینده بیام قم تا هم از موسسه شما دیدن کنم هم با قم ومسائل مربوطه اشنا بشم،حال ایا میتونم در کلاستان شرکت کنم.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام ،برای شرکت در دوره های جامعه المرتضی در کلیه رشته ها اتمام سطح دو حوزه و کسب امتیاز کافی لازم می باشد.برای شرکت در یک کلاس به صورت تک جلسه ای تائید معاونت آموزش لازم می باشد.

      پاسخ
  4. وحید کرباسی گفته:

    سلام علیکم
    خدا قوت
    آیا طلاب آشنا به زبان عربی، می توانند در فعالیتهای این موسسه در حوزه تبلیغ توریسم یا تبلیغ بین الملل ورود پیدا کنند؟ چگونه؟
    ساکن اصفهان هستم.
    لطفا جواب را ایمیل کنید.
    متشکر

    پاسخ
  5. محمد گفته:

    با سلام و خسته نباشيد .بنده طلبه اي هستم كه اخيرا وارد موسسه شما شده بود براي تحقيقات ومعاون شما به بنده توصيه كرد تا باتوجه به سنم دکترا را به اتمام برسانم تا در عرصه بين الملل مفيدتر واقع شوم،حال یک سوال برام ایجاد شد ،ایا با مدرک فوق لیسانس حوزه میتوانم دکترا را از یک دانشگاه معتبر خارجی اپلای بگیرم در ضمن باید بگم بنده با یکی از طلاب شما بنام موذنی صبحت کردم ایشون گفتند معتبره ولیکن اخیرا با یکي از دانشگاه واقع در استرالیا صحبت کردم و جوابی با تردید دادند دررشتهtheologyگرایش philosophy of Islam (لطفا شفاف سازي كنيد)باتشكر

    پاسخ
  6. محمد گفته:

    با سلام مجدد وخسته نباشد .بگزارید سوالم را به نحو دیگری مطرح کنم ایا تا بحال روحانی در مقاطع بالاتر توانسته در دانشگاهی بینالمللی پذیرش بگیرد (اميدوارم شما كسي را بشناسيد)

    پاسخ
    • مدیر سایت گفته:

      با سلام و عرض ادب و احترام؛بله تا کنون طلاب و روحانیون متعددی در دانشگاه های بین المللی پذیرش شده اند که درج اطلاعات این افراد از طریق سایت امکان پذیر نیست.

      پاسخ
  7. محمد گفته:

    باسلام مجدد و خسته نباشید و تشكر از جوابتان .یک سوال کوچک و یک پیشنهاد دارم. سوال:ان طلاب و روحانیونی که عرض کردید با مدارک حوزه اقدام کردند یا شاید مدرک دانشگاهی هم داشتند.. پیشنهاد:برای خیلی از زبان آموزان مانند بنده یک سوال ایجاد میشود که منظور ازتسلط نسبی از زبان یعنی چه،خلاصه این کلمه تسلط نسبی یک کلمه گنگ بشمار میرود وگاها باعث میشود فردی مثل بنده از شهرستان به قم بیاید تا بفهمد سطح بچه ها و کلاس در چه حد هست من پیشنهاد میکنم بعد کلمه سطح نسبی ،جمله مثلا حداقل ايلتس ٦را اضافه كنيد تا طلاب با تعيين سطح در سايت هاي مربوطه سطحشان را بفهمند و گنگ نباشند .باتشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *