ضبط و تدوین و بارگذاری بیش از ۵۵۰ کلیپ اعتقادی در فضای مجازی


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی ،کارشناس رسانه مرکز از ضبط و تدوین و بارگزاری بیش از ۵۵۰ کلیپ در سایت یوتیوب خبر داد.

در سال ۱۳۹۶ صفحه رسمی جامعه المرتضی در سایت یوتیوب ایجاد و پس از مدت کوتاهی کلیپ های تولیدی مرکز در این سایت بین المللی مبتنی بر ویدئو بارگذاری شد که با استقبال خوب کاربران از اقصی نقاط جهان مواجه شد.

وی گفت:کلیپ های تولیدی مرکز با موضوعات مختلف اعتقادی همچون اسلام شناسی و خداشناسی و نبوت و معاد و موضوعات کاربردی همچون پاسخ به مهمترین شبهات وهابیت تولید شده است.

این کلیپ ها به زبان های مختلفی همچون ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و زبان های نادری مانند هندی، اردو ، بلتی، تائی و چیچوا توجه کاربران این شبکه اجتماعی بین المللی را به خود جلب کرده است.
کلیپ هایی که در این شبکه بارگذاری شده است تا کنون ۵۱ هزار دقیقه توسط کاربران خارجی بازدید داشته است که کشورهایی مانند ایتالیا وبرزیل و آلمان و سوییس و رومانی و فرانسه بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده اند.

کارشناس رسانه جامعه المرتضی در پایان گفت:میانگین بازدید از ویدئو های تولیدی جامعه المرتضی در سایت یوتیوب در ماه ، ده هزار بازدید است که این آمار با توجه به زمان ایجاد صفحه رسمی جامعه المرتضی آمار قابل توجهی است که در سال جدید و با ضبط و تولید برنامه های مختلف استودیویی به زبان های مختلف انتظار افزایش بازدید ها از این صفحه را داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *