تداوم فعالیت‌های تبلیغ توریسم المرتضی در شهر شیراز

در راستای برنامه‌های تبلیغ توریسم موسسه بین‌المللی المرتضی در شیراز، جلسه‌ای بین مسئولان این مرکز و مسئولان امامزاده علی بن حمزه برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام رمضانی به نمایندگی موسسه المرتضی و دکتر نصر، مدیر امامزاده علی بن حمزه و جاویدان، مسئول روابط عمومی این امامزاده نقطه نظرات خود را در خصوص ارتقا کیفی تبلیغ گردشگران خارجی  و تبلیغ توریسم بیان کردند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر شد، موسسه بین‌المللی المرتضی با همکاری تولیت و مدیریت محترم امامزاده علی بن حمزه شیراز، با اعزام مبلغین زباندان به این شهر تاریخی برنامه تبلیغ توریسم  خود را ادامه دهد.

امامزاده علی بن حمزه به جهت ویژگی‌های خاص ظاهری به خصوص آینه کاری منحصر به فرد داخل حرم و همچنین اهتمام مسئولین حرم  و ایجاد فضای زیبا و سنتی برای تبلیغ،برای ترویج معارف به گردشگران مناسب است.

اعزام مبلغین موسسه بین المللی المرتضی(ع) به شهر شیراز

در این مجموعه توریست‌ها با رهنمایی خادمان ابتدا به سالن جلسات که به صورت زیبا و سنتی تزیین شده وارد از آنها با چایی  و شیرینی سنتی پذیرایی می شود و سپس جلسه‌ای با روحانیون زباندان یا کارشناسان مذهبی برگزار می‌شود که طی آن کارشناس ضمن معرفی اسلام و شیعه پرسش‌های ایشان را پاسخ می دهند.

در نهایت میهمانان از درب انتهای سالن وارد حرم  شده که نوعا از زیبایی داخل حرم متحیر می‌شوند. در موارد زیاد مشاهده شده گردشگران تحت تاثیر این محیط اشک شوق ریخته آمد و زمانی را با خدا راز و نیاز کرده‌اند، چیزی که شاید در کشور خودشان کمتر اتفاق بیفتد.

امامزاده علی بن حمزه از مقاصد گردشگری شیراز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *