بررسی راه‌کارهای همکاری مشترک موسسه بين‌المللي المرتضي با معاونت بين‌الملل آستان قدس رضوي

حجت الاسلام داودي مدير محترم موسسه بين المللي المرتضي به همراه دکتر محمدصالح طیب‌نیا مدير عامل بنياد آلاء با حجت‌الاسلام محمدعلی موحد معاون بين‌الملل آستان قدس رضوي نیز دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار ضمن تشریح اهداف و فعالیت‌های بنیاد آلاء و مراکز تابعه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های موسسه بين‌المللي المرتضي در حوزه تبلیغ توریسم و فضای مجازی ارائه شد.

در این نشست مقرر شد پيش‌نويس تفاهمنامه‌‌اي به منظور تقويت فعاليت‌هاي ترويجي و ايجاد فرصت‌هاي مناسب برای همكاري‌هاي تبليغي دو مرکز در فضاي مجازي و رسانه، آماده شود.

همچنین مدير  موسسه بين المللي المرتضي و دکتر محمدصالح طیب‌نیا در سفر به شهر مقدس مشهد ضمن بازدید از دفتر موسسه بين‌المللي المرتضي در این شهر با دانش پژوهان جديدالورود این مرکز گفتگو کرد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب شهر مشهد مقدس برای ارتباط با كشورهاي روس زبان و همچنین حضور اساتید برجسته زبان روسی در دانشگاه این شهر، موسسه بين‌المللي از سال 1397 ضمن عقد با تفاهم‌نامه همکاری با گروه زبان روسي دانشگاه فردوسي اقدام به پذيرش دانش‌پژوهش در رشته تربيت مبلغ بين‌الملل به زبان روسي در شهر مشهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *