اعزام مبلغین جامعة المرتضی به کشور برزیل در آستانه ماه رمضان

حجت-الاسلام-داودیبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی علیه السلام،حجت الاسلام داودی از اعزام مبلغین جامعة المرتضی به کشور برزیل در آستانه ماه رمضان خبر داد.

مدیر محترم جامعه المرتضی علیه السلام گفت:هر سال با توجه به ظرفیت ها و نیازهای موجود در عرصه بین الملل دانش پژوهان و مبلغین نخبه و فعال به مراکز اسلامی در سراسر دنیا اعزام می شوند.

وی گفت:تا کنون دانش پژوهان و مبلغین مرکز در مناسبت های مذهبی به کشورهای متعددی از جمله:برزیل ،توگو،فرانسه،آلمان،افریقای جنوبی،لبنان،نیوزلند و ….اعزام شده اند که در سال جاری نیز با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعدادی از مبلغین جامعه المرتضی به منظور فعالیت های تبلیغی به کشور برزیل اعزام شدند.

حجت الاسلام داودی افزود:در آستانه ماه مبارک رمضان ،جامعه المرتضی علیه السلام  دو مرکز اسلامی در کشور برزیل را تاسیس و افتتاح کرده است که مبلغین مرکز به منظور مدیریت و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و حضور بلند مدت به کشور برزیل اعزام شدند.

1 پاسخ
  1. منصور گفته:

    سلام . خسته نباشید.
    خوشحالم میبینم حوزه در حدود چند سال است که در زمینه بین الملل و آموزش زبانهای مختلف جهان به منظور تبلیغ بین الملل فعالیت گسترده ای را انجام می دهد. انشاء الله زمینه ی ظهور آقا فراهم شود..

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *