مدیر اداره تبلیغ مجازی عنوان کرد:تبیین فلسفه عاشورا در فضای مجازی

ashura

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام ،مدیر اداره تبلیغ مجازی این مرکز با اشاره فعالیت های جامعه المرتضی علیه السلام در ایام محرم در فضای مجازی گفت:

متاسفانه در فضای مجازی با جستجوی لغت های عاشورا و محرم به زبان انگلیسی با تصاویر نامناسبی از عزاداری مواجه می شویم که ذهن هر بیننده ای را به خود مشغول می کند و سوالات بسیاری را پیرامون باید ها و نباید های عزاداری مطرح می کند.

تصاویر دلخراشی که ارتباط آنها با اسلام و مذهب تشیع یکی از اهداف مهم دشمن در این عرصه و به خصوص در فضای مجازی و موتورهای جستجو است ،صحنه های نامناسبی که این روزها در سراسر دنیا توسط میلیون ها نفر  در موتورهای جستجو سرچ می شود و سعی در معرفی اسلام  و مذهب تشیع به عنوان نماد خشونت  دارد.

مدیر اداره تبلیغ مجازی جامعه المرتضی علیه السلام افزود: در همین راستا ،اداره تبلیغ مجازی مرکز با  فعالیت در فضای مجازی و با حضور در سایت ها و شبکه های اجتماعی با هدف تبیین فلسفه قیام سید و سالار شهیدان در این ایام فعالیت می کند.

همچنین این اداره با فعالیت ،سعی در جایگزینی تصاویر مناسب با فرهنگ عاشورا و محرم در موتورهای جستجو خواهد داشت.

وی در پایان از همه فعالان عرصه مجازی خواست تا با استفاده از تگ های ashura ,muharram در برچسب های سایت ها و وبلاگ ها و همچنین عناوین تصاویر به مسئولیت مهم خود در عرصه موتورهای جستجو عمل کنند،چرا که پاک سازی موتورهای جستجو از این تصاویر تنها با وحدت و همکاری بین تمامی فعالان فضای مجازی میسر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *